Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja...

Er pä besök hos ei venninne i Tyskland... og har ingen vekt... og finner hver dag nye ting jeg hadde glemt at smakte säääää godt..... men men... fär ta det igjen etter ferien... kommer tilbake tirsdag kveld... sä jeg fär snikveie meg onsdag.... sä fär jeg se hvor mange laaange turer jeg mä gä för neste mandagsveiing :-)

Her går det unna om dagen ja :) Er inn i en kjempefin tid nå der kiloene sakte men sikkert forsvinner og humøret kommer tilbake :)

Jeg går mye turer med sambo og lillegutt i vogna.

Jeg har mange mange kilo igjenn..... Men ser en lysning i det fjerne... he he :)

Hvordan går det med deg Twig ???

Her går det så det suser. Tjohei! ;-) Men i dag har jeg hatt feber og vondt i hodet, så har kost meg med stratos og en grændis. ;-) Hihi. Men vekta kryper hvertfall nedover, og det føles så bra.

Har blitt sååååå mye flinkere til å gå lange turer med småtten etter at jeg begynte å se resultatene.

Nå skal jeg bare spise pittelitt stratos til, så skal jeg lalle senga og se om jeg ikke er bedre i morgen.

Ha en flott helg, jenter.

Går fortsatt med men pga denne tanta som kommer på besøk med jevne mellomrom, er jeg helt besatt av sjokolade. Har spist ungenes sjokoladecereal på 2 dager (en hel eske), laget og spist et brett med sjokolademuffins, og fortsatt må jeg ha mer. Gleder meg til disse dagene er overstått, og jeg er tilbake på rett kjør igjen.

Eg har ein god feeling på denne veka, har fulgt opplegget mitt til punkt og prikke så langt, og har samla masse "trimpoeng" :o) Gjort hardt husarbeid i tre-fire timar i dag, og gjekk laaang tur på onsdag.

Føler at dette går bra. Har kjøpt ei halvlang bukse i str. 46!! Den er litt tight enno, men satsar på å bruke den på trollet sin bursdag når eg (etter planen) er nede i under 100...

Annonse

Åååh, så flott! :) det er alltid lys i tunnelen som de sier.. ;)

Jeg har også mange kg igjen, til jeg har nådd målet mitt, men skal klare det.. og har som mål å klare hvertfall 20 innen nyttår :)

Naturen spøkte med meg i dag og.. skulle gå på vekta etter en kjempefin behersket uke, men nei.. "døøøøøøøøød", finish-finito!

Jaja, tenkte jeg.. da får jeg springe bort på legehuset og veie meg der når snuppa har fått maten sin.. neida,, ALLE slusene åpnet seg.. og vi har ikke bil.. så måtte bli hjemme til det lettet litt.. men da var legehuset stengt.. så var visst ikke meningen å veie meg i dag ;)

Men merker på klærne, at de begynner å bli str telt ;)

Går fremdeles nedover jeg også. Har gått ned 16,5 kg nå og er kjempefornøyd. Merker det meget godt på klærne. Har allerede krympet fra en del tøy og kommet meg inn i tøy jeg ikke har hatt på meg på lenge.

Kjempe moro å gå ned i vekt selv om det er en smule slitsomt i og med at jeg har lyst på FY ting hele tiden. I skrivende stund er det potetgull med dill som frister.

Det verste av alt er at vi har litt av hvert av snop i hus nå. Eldstemann skal på leirskole en uke og har handlet inn det han trenger av snop for hele uka.

Han spiser normalt sett ikke så mye snop, men når man skal på leirskole så må man ha med en god slump ;-) Skal jo være disko hver kveld jo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...