Isabelvis Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 Hej! Jag heter Isabelle och har sedan februari jobbat som dagmamma. Nu har två av barnen fått barnehageplats och jag har da två lediga platser, en från från mandagen den 2 oktober och en från mandagen den 18 september. Jag har nu en liten jente på litt over halvannet år och en jente på snart två år. Söker primært ett barn på närmare 2 år, da jenten jag passer trenger en jevngammel kamerat, men hör gärna av dej likaväl om du har ett yngre barn. Lite info: -håller till i Havna Alle 12, nära Blindern universitet -jobbar 4 dagar i uken, man-tor. 08.15-16.15 -tar 5000kr i månaden och jobbar hvitt -har erfarenhet från barnehage och diverse barnepass, referenser inget problem Mitt syn på barn är preget av min åpenhet som person och min respekt för deras personlighet och individualitet. Att ett barn behöver bli satt pris på för sin egen nyfikenhet och bemött med respekt och tålmodighet från oss, oavsett ålder, är mycket viktigt tycker jag. Om ni tycker att detta är intressant, sänd mej en mail så vi kan träffas för en prat. Jag kan oftast vara vanskelig att få tag på per telefon, på grund av jobb. Mvh, Isabelle Larsson [email protected] eller [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6066851-ledig-dagmamma-i-oslo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå