Gå til innhold

Oktober: Røyk???


Simplo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sluttet fire dager før jeg fikk positiv test, og røyk har ikke vært i tankene mine siden jeg ble gravid.

Skulle bare mangle, finnes jo ingen bedre grunn enn å slutte når man blir gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke fortelle dere som røyker at dere må slutte......har sluttet selv samme dag som positiv test, men vet dere hva som skjer med babyen når dere koser dere med røyken? Dere stenger av all næringstilførsel til babyen, den slutter å vokse. Dette kan i værstefall ende med at babyen kan dø i magen deres eller dø i krybbedød etter at den er født. Dette er ikke skremselspropaganda, bare harde fakta! Sorry!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmmm, rart at nevøen min veide 4435 g når han kom til verden med sin røykende mor....

Rettferdigjør IKKE røyking, har selv sluttet tvert før svangerskap og synes ikke noe om røyk i det hele tatt, men de harde fakta er ikke npe som absolutt alltid skjer, og kan tjene til å skremme vettet av vordende mødre....

 

MEN; prøv å slutte, det er såååå mye bedre for din egen helse og ikke minst for babyens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for all del ikke!

Røyking i svangerskapet gjør at babyen for alt for lite oksygen til hjernen - det er noe å tenke på hver gang du trekker ned et sigarettdrag.... :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å skulle bli mor betyr at man må begynne å ta ansvar. Det er ikke seg selv man setter først lenger, klarer man ikke engang å slutte å røyke for sitt eget barns skyld er det trist. Beklager, men jeg har null forståelse for de som utsetter barna sine for fare fra første stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, klarte å slutte :-)

 

MEN, har røyk i tankene omtrent hele tiden. Syns røyk lukter helt fantastisk godt etter jeg slutta, og passer på å få lukte litt på røyken vist noen i nærheten røyker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...