Maur Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Det regner og regner her i Oslo..,men UT må vi jo! Og småtten på 10 mnd krabber ivei, og blir klissvåt. Regndress og regnvotter selges overalt, men hva med beina??? Jeg leter etter REGNSOKKER - noen som vet hvor man kan få tak i det her i Osloområdet? Altså regnvotter til beina, liksom? Vi har prøvd med gåsko, og det funker forsåvidt, men beina hans er ikke klare for sko enda (veldig vansklig å få på, selv om de er alt for store), dessuten er de litt tunge og klumpete og ødelegger leken litt. Tips, anyone?
Tante Barbara Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Har lurt på dette selv en stund, men nå kom jeg plutselig på ett råd jeg leste her ett sted. Bruk regnvotter som sokker! det funker vist veldig bra. Jeg skal kjøpe votter i morgen den dag. Så glad jeg kom på det nå...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Vet ikke hvor du får kjøpt det i Oslo men vet at Mikkeline, Reima og Troll har sånne. Selv har jeg kjøpt Mikkeline.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Babyshop og Fru Lyng selger regn/vind-sokker fra Reima. Disse er str. 0 og uten anti-skli. Junior på Haugenstua selger vind/regn-sokker fra Troll. Disse er str. 0-1 år og 1-2 år, med ull innvendig og anti-skli. Tror at Junior også selger sokker fra Mikeline med fleece innvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå