Gå til innhold

Tilbake fra innsetting.............

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Lillemor:)

Tror du satt klar ytterst når vi gikk??

Har også satt inn 2 egg, men mine hadde bare delt seg i to.. Ble så skuffet, hadde håpet på 1 på frys iallefall. Men men, får håpe de deler seg videre og ikke bare stopper opp nå...

Hvordan føler du deg sånn ellers? Fikk sånn rar nedtur etterpå idag, med tårer og greier.. Vet ikke helt hva som gikk/går av meg..

Men nå er iallefall rugetiden igang, så krysser vi videre mot blått..

Klem

Hei. Jeg satt nok ytterst. Da var det du som var inne før meg. Uten sko............ hehe

Du så bedre ut idag, enn på onsdag. Regner med at mannen rakk seminaret.

Jeg er fortsatt vond i hele underlivet. Da jeg kjørte utover kjente jeg stikninger ned i låret på venstre side. Det kan minne om århundrets mens som er på vei, men DE MEGA menssmertene. Regne med at det gir seg over helgen, hvis ikke skal jeg ringe ut igjen. Tror nok at progestanen og har skylda for litt. Kjenner jeg blir kvalm av den. Æsh.

Har forresten vært og kjøpt meg canesten idag, med slik hylse til. Så nå blir det slutt på ekle griserier når jeg skal putte kapslene på plass.

Synd det ikke ble noen på frys for din del. Det gjorde det ikke for meg heller. De er så trege å dele seg. Sist hadde jeg bare todelte. Hadde nå i det minste et som hadde delt seg i fem!! Ikke dårlig.

Satser på at vi er optimale rugekasser, slik at de kan dele seg fint videre. I helgen skal jeg være litt dronning og bare slappe av. Det burde du og gjøre. Det synes jeg vi har fortjent......

Klemmiss :-)

Satt du der allerede når vi gikk inn? Så deg når vi gikk jeg.. Litt fjern ja..

Spurte de om Progestan, siden magen min er så oppblåst og vond. Men de hadde ikke noe fornuftig svar på det, mente den virket likt crinonen.. Eh, nei det gjør den ikke.. Men de visste ikke. Blir to festlige uker visst det fortsetter sånn:) Ikke lenge før noen spør om jeg er gravid, får nesten ikke igjen en bukse.

Egentlig en fin unnskyldning for å kjøpe noe nytt:)

Klem og tjo og hei:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...