Gå til innhold

når startet kvalmen hos dere?


guttemamsen80

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 5 uker på vei....har ikke helt kontroll. Venter på den alvorlige kvalmen, for jeg vet hva det er. Var morgenkvalm i 3 måneder med eldste mann å kvalm i ni måneder hle dagen med den yngste, så nå venter jeg på at det skal slå til igjen. Husker ikke hvor tidlig jeg ble kvalm sist. Lurer på om jeg berger meg for kvalmen denne gang, eller om det rett og slett er for tidlig ennå???.....er litt små uggen på ettermiddagen ,men ikke så mye å klage over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er og "bare" litt små uggen innimellom.. den store kvalmen som jeg var overbevist om ville komme, og særdeles klar for å ta imot har ikke kommet, er nå 8+3 så er jeg heldig så kommer den ikke hit i huset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi får håpe at det stemmer her også....tror det går helt greitt uten kvalmen, men jeg kjenner at det bobler mer å mer for hver dag, så jeg venter bare på at det skal bryte ut for fullt.Men jeg får bare ta i mot det med åpne armer, er ikke så mye annet å gjøre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å bli kvalm fra uke 7. Riktig ille har det aldri blitt før uke 9 (aller verst mellom uke 12 og 16, så bøkene stemmer ikke på meg...)

 

Håper du slipper, fryktelig å være kvalm ut 9. mnd (vet hva du snakker om, har også spydd helt fram til fødsel, men ikke like ille hele tida...))

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den verste kvalmen startet i uke 9 er nå 10+4 OG ER KVAAAALM har ikke vert det med de 3 guttene mine så nå mener svigermor at jenta er på vei he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt kvalm da jeg tok testen (5 uke), men det ble verre når jeg var ca 7 uker på vei! Da var jeg kvalm store deler av dagen og begynte å brekke meg i tillegg. Nå har ingefæren hjulpet meg litt ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg startet med kvalme to dager før ikm, er snart 5 uker på vei, men er ikke like ekstrem kvalm som de første dagene. Har lest at mangen er 9 uker på vei og ikke har noe særlig svangerskapsymtomer og ønsker seg dette. Kos deg så lenge du ike er kvalm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen kom i uke 6 begge gangene. Med førstemann var jeg ekstremkvalm, mens denne gangen har kvalmen kommet i bølger, er nå i uke 10 (9 +3) og denne uken har egentlig vært værst hittil, håper dog det gir seg rundt uke 12-14:)

 

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...