Gå til innhold

August: Hvor mange på overtid her?


guttegullet_i_magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg her her og er 3 dager på overtid og kjenner ingenting som tyder på at en fødsel er på gang heller...:( Holder på å prøver å drikke et lite glass med vann og kanel, for se om det kan hjelpe.....skal prøve å lure gubben iseng senere for å se om vi kan få igang noe :)

Kjenner du noe av en fødsel eller?

Uansett lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde regelmessige kynnere hvert 15 minutt i 12 timer i natt også slutta det. Nå er det ingen symptomer. Begynner å bli temmelig desperat, er så vanskelig å ikke vite når han kommer.

 

Gleder meg noe sykt til å møte ham, må sikkert bli satt igang og det er halvannen uker til- leeeeeeeeenge.

 

Sliter dere med tålmodigheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg sliter med tålmodigheten, gleder meg helt sinnnnnnnnsykt til å treffe liten image....vi vet ikke hvilket kjønn det blir så vi er så spent på det også......

Du får satse på at kynnerne starter opp i natt igjen og at de går over i sterke rier...:)

Har aldri gledet meg så mye til å få så vondt som jeg vet at det kommer å bli, mitt 3 barn....:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin i dag, men det blir ingen fødsel før midnatt så om noen timer er jeg også på overtid. Skal derimot holde gubben i senga hele helga i håp om å komme i gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin i går, men har ei søster som reiser tilbake til Sverige på søndag - så skulle gjerne hatt det overstått for hennes del... ellers blir det jul før hun får se babyen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 24.August ej.Men ingenting som skjer her nei.Typen e frykteli rastlaus av sej akkurat no:p Så søt når han prøvde å forklare småen inni magen i dagtili at d va i går han/ho skulle ut.Og måtte no komme ut og hilse på verdenen:p Så skjønn atte:)

 

Men jah.. En dag over berre:p Skjer nå når d skjer:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin i går. sku gjerne sett at noe begynte å skje da det er så mye familie i byen for tiden og bestevenninnen til flytter til Paris på onsdag.. vente vente vente altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er å 5 dager over nå! Må si du er flink og fremdeles holder roen, kaller h*n gullet :o) Her i huset er ungen min omdøpt til jævelen! Jeg har nemlig mistet tolmodigheten helt om dagen... Men det går vel over så raskt jeg får se h*n :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...