Gjest irismor Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Vi skal en tur til Kreta i sept, i den anledning tenkte jeg å kjøpe ny vogn. Det er for å slippe å dra med kombivogna. Kunne tenke meg en vogn som ikke er så stor og tung, helst uten doblehjul. Ryggen må også kunne legges helt ned.
Larviksjenta. nr4? Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 simo og brio har begge kommet ut med ny 3 hjuling, urolig lette og fine vogner.
LegallyBlond Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Hiver meg på svaret til Martinmamma. En utrolig nett og god trille. Som kan brukes helt til du ikke trenger vogn lenger. Stabil og god er den også.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 anbefaler basson roma jeg.best i test av tv2 hjelper deg. stabil,lett og trille,like fin etter to barn,solid
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Timmy,Timmy,Timmy og atter Timmy! Bedre trille finner du ikke )
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 Basson Roma er vel ikke akkurat en lett trille å ha med på ferie!! Hehe...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #8 Skrevet 27. august 2006 Ville bare si jeg kjenner mange som har fått ødelagt vognene sine på ferietur fordi de ikke behandler dem særlig fint når de lempes på flyet. Synd hvis du kjøper en ny flott vogn og så blir den ødelagt...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #9 Skrevet 27. august 2006 Hvorfor ikke?jeg er kjempe fornøyd jeg. Du snakker om basson roma-kombi vogna ja..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå