Sussa85 - snart 2? Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Jaja....Sånn er det bare.......teller ned til 60 dager nå.....håper humøret kommer med tanta denne gangen.. klem til alle!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Æsj så slitsomt... Håper ho kommer snart da, ække no morro å vente sånn:( Lykke til!!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Hvis du planlegger en superromantisk aften med kjæresten, kjøper noe nytt sexy undertøy og lar tanta vite at ho virkelig ikke er velkommen, så kan det jo hende ho dukker opp på trass
Lone35 =0) Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Egentlig er dette et luksusproblem, Sussa! -Til vanlig. For når du ikke går og ønsker deg barn (perioder ellers i livet), så blir du gæren fordi du får tanta på besøk akkurat nå. Det kan være fordi du skal reise bort ha en romlemantisk aften el.lign. Men jeg har medfølelse med deg. Kanskje tanta di har hoppa over en måned bare? Vet ikke om det går an?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 25. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2006 hehe...tviler på den altså...har gjort ALT for å få a til å komme nå.....funker ikke noe som helst.....jaja...og ikke i humør til noen kveld desverre......... men ....vi får se utover kvelden...tips til middag da?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 25. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2006 Lone: Ser virkelig ikke på d som noe luksusproblem altså...bare skikkelig deprimerende..men ja...d var jo tider at d var deilig om tanta kunne komme 14 dager og mer forseint.... Syns det er litt rart at a hopper over en mnd jeg....merkelig at kroppen skal være sånn
Lone35 =0) Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Hva med kylling? Kanskje kyllingen kan lokke høna til å komme i form...he he
Annika & Smulen Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 Å ja, sexy undertøy burde gjøre susen. Særlig hvis det er hvitt;) Nei da, men kjipt å måtte vente på tr, jeg venter min i neste uke, skal låse døra og sende henne til deg om din fremdeles gjemmer seg. Klem
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #9 Skrevet 25. august 2006 hehe...kanskje d ja..skal faktisk ha kylling fileet tror jeg...deilig d....
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. august 2006 #10 Skrevet 25. august 2006 Får håpe du slipper det marerittet jeg hadde i sommer da, hvor tanta først hoppet over en mnd for så å bli boende hos meg i fire uker... da kan du snakke om å ønske tanta pokker i vold da Huff, men sannsnligvis er det bare el som har vært forsinka. Du er nok snart i rute igjen skal du se. Det er så kjipt å bli snytt for en hel pp på den måten der... Middagstips? selv har jeg hvertfall helt dilla på ratatoille (eller hvordan det nå enn skrives) om dagen, det er jo bare helt fantastisk godt, til nesten all slags kjøtt og særlig med noen ovnsbakte poteter ved siden av.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 25. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2006 ehh...skulle ikke bli anonym..skjelver på handa..skummelt..vært i revva form i d siste..uvel konstant....
Sussa85 - snart 2? Skrevet 25. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 25. august 2006 hehe..ja silke undertøy med blonder tenker jeg... Nei ikke send tanta da...om hu skal holde seg vekk så kan hun holde seg vekk for alltid..så får jeg heller adoptere.....(deppdepp)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 25. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 25. august 2006 HU BØR F**** ikke komme og være her så lenge...da kvitter jeg meg med hele tanta for godt..hehe... Jeg tror jeg vet når jeg hadde el..vondt i magen og el slim den 9 aug....men tanta kommer ikke lell....kan jo hende hun kommer i helga...jaja.... Ratatoille er nok ikke min ting...hehe...
Nela Skrevet 25. august 2006 #14 Skrevet 25. august 2006 Æsj da! Plagsomt å få så j.... lang syklus! Håper virkelig at det ordner seg fort! Klem til deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå