scubagirl med scubababy Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Hei igjen Cat.68 Ser at du har begitt deg ut på litt kort-lesing... Kunne du tatt en titt på meg og sett hva som skjer meg? Er 14 dager over IKM, den først antatte. Men tror nok at EL var godt over en uke forsinket. Ser du noe graviditet på meg? Har ikke noen spesielle symptomer... tvertimot... mangler liksom PMS-symptomer også jeg da.. Og jeg lurer litt på økonomien min fremover. Hvordan ser den ut? På forhånd takk..
scubagirl med scubababy Skrevet 25. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 25. august 2006 Glemte å gi deg fødselsdatoene våre... Jeg er født 30.01.72 Han er født 08.08.84
Cat.68 Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Jeg har nå allerede en liten følelse jeg da ;o) Men kan vi ta det på msn senere. orker ikke mer nå .
scubagirl med scubababy Skrevet 25. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2006 Vi snakkes på msn vi vettu. Får kanskje internett hjemme i løpet av helgen. Har liksom ventet og venter på dette modemet i mange dager nå... Men jeg ønsker deg og dine en riktig god helg. Klem fra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå