Gå til innhold

September: så var strekkmerkene på plass...


Mokka79*gutt-12.09*

Anbefalte innlegg

Jadda...... 38 uker og 2 dager uti svangerskapet sto jeg framfor speilet etter min daglige dusj, og fant en del strekkmerker nedfor navelen,hurra :( Det er ikke farge på de,men når jeg kliper sammen huden, så folder den seg i små riller.

men klompen er jo verdt det!

Har smurt meg hver dag, men tror det rett og slett er hormonene som bestemmer det med strekkmerker, noen som vet?

Gikk ganske mye opp på kort tid for en ukes tid siden, så det var nok da de kom!

Er gått opp 11 kg til nå, og jordmora tippa at klompen veier rundt 3600-3700 g nå, noen fler som har fått antydet vekt på småen?

Begynner å bli klar for fødsel nå, bekkenløsning er jo helt grusomt!Ynking og syting for hver gang jeg må opp på toalettet om natta, vagger avgårde som en pingvin...samboeren dytter meg for å komme meg opp, tror han har gjør det av vane i søvne nå:):)

Ellers sa jordmor at det er ikke no "oppskrift" på å få fødselen i gang, sterk krydra mat, kjøring på humpete vei og husvask er nytteløst!

Det eneste som hjelper er å ha sex!!!!!men hvor fristende er det når man føler seg som en hval, og bekkenløsninga verker som fy:)

Skal prøve modningsakupunktur på man. håper det setter i gang ting, noen som har prøvd det??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...