Gå til innhold

noen som har vært mer syk med gutter enn med jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to gutter, og var veldig syk da jeg gikk med dem. Med minstemann var jeg kvalm i 9 måneder......har jo alltid hørt at en blir kvalm å spyr når enn venter jenter, men jeg har altså to gutter. Nå er jeg gravid igjen, og har nesten ikke vært kvalm. Lurer på om det kan være en jente denne gang??? Noen andre som har vært mer syk med gutter enn med jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje ikke det har med kjønn å gjøre? De sier jeg venter gutt og jeg har ikke hatt en eneste plage i hele svangerskapet (er overfødeklar nå). Men dette er mitt første barn, så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag heller....

Skrevet

Jeg venter gutt, og har ikke vært syk en dag..

Skrevet

Jeg tror denne måten å spå kjønn på er minst like lite nøyaktig som ringtesten. Jeg venter gutt og var så dårlig at det var like før jeg ble innlagt på grunn av lite næring. Mamma var ikke dårlig en dag mens hun ventet min søster og meg, mens min svigermor på sin side ikke var dårlig mens hun ventet sine to sønner, men styggdårlig mens hun ventet sine tvillingdøtre.

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg venter, men har ikke vært syk en eneste dag.

Men jeg mener da at Mette-Marit var mye dårligere i sitt siste svangerskap da hun ventet Sverre Magnus.

Skrevet

Jeg hadde hyperemesis og spydde i tre mnd, gikk masse ned i vekt og var innlagt på sykehus et par ganger... Var sikker på at det var jente, pga at nesten alle "kjerringråd" som bestemmer kjønn pekte i den retningen, men vi venter en liten gutt når som helst:)

Skrevet

Jeg var dritdårlig da jeg ventet jente, mye bedre nå når jeg venter gutt! Så jeg tror nok det er helt tilfeldig hvilket kjønn barnet har.

Skrevet

Jeg har vært super dårlig med alle guttene..Denne gangen verst.Er ennå kvalm i uke 29.Med jenta var jeg dårlig til uke 15 kortest av de alle....

Skrevet

Med min første gutt var jeg kvalm de første månedene og fikk tidlig bekkenplager som varte gjennom hele svangerskapet, myye vann i kroppen og myye halsbrann. Med gutt nr to var jeg enda kvalmere enda lengre, litt bekkenplager innimellom, en del vann og en del halsbrann. Nå venter vi barn nr tre, er 32 uker nå. Har kun vært kvalm noen få dager, ingen bekkenplager, ikke vann, ingen halsbrann...-til nå iallefall.. :-) Spennende å se hvem om kommer ut denne gangen!

Skrevet

Jeg venter jente, og har ikke vært kvalm en dag engang. En venninne som fikk gutt for flere år siden ble da lagt inn på sykehus med ekstrem svangerskapskvalme, og to andre jeg kjenner som venter gutt nå var kvalme de 4 første mnd.

Skrevet

ser ut som om det varierer veldig...........spennende. Morsomt å høre hvordan dere andre har opplevd det:-)

Skrevet

Jeg var kvalm og kastet opp fram til uke 25. Jeg venter gutt ... Men det er min første, så jeg har ikke noe sammenlikningsgrunnlag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...