Gå til innhold

Hvor mye sånn ca i snitt skriker babyen 5-6 mnd din i løpet av døgnet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

min skriker omtrent samme som deg.. hver gang han er trøtt, oxo så når han er kjempe sulten, men det er VELDIG VELDIG sjeldent.. men det ikke sånn skikkelig skriking, mest ynking..

Skriker? Toppen 20 min i døgnet. Sutrer mer når hun er trøtt og sulten. Kan hende det blir litt skriking når hun skal legge seg for natten. Tror vi er superheldige med denne jenten! Og er sjeleglad for det, for jeg vet jo at det er mange som skriker en del..

Hun er 6 mnd og hyler seg i søvn hver gang hun skal sove på dagtid. Ikke på hvelden. Da legger hun seg med et smil. Vanskelig å si hvor lenge i løpet av dagen for det varierer veldig. 1- 2 timer ca. På mandag skrek hun i fire timer, bare avbrutt av en halv times soving. Da var både mor og datter ganske slitne. Da tror jeg det var noe som plaget henne.

Annonse

Hei vårstjerna! Hva gjør du da når hun skal sove? Jeg synest at det er vanskelig å la være å ta ham opp når han ligger i vogna=senga og skriker. Så det blir skriking, rugging, ta han opp, skriking, rugging, ta han opp osv...

Jeg har veldig lyst til å ta henne opp. Synes det er forferdelig å høre på skrikingen, men biter tennene sammen å prøver å holde ut, Jeg vet jo at hun er trøtt og sovner tilslutt. Jeg vil unngå at hun skjønner at hun kan få viljen sin med å skrike. Har sett mye av det etter å ha jobbet ti år i barnehage. De er ganske utspekulerte selv om de se små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...