Gå til innhold

Yohoo, da er endelig fryseforsøket i gang!

Anbefalte innlegg

Måtte jo får mensen denne uka, og etter å ha vært ekkel med meg hele uka, (murring og spotting) kom den altså i dag!

De på jobben ler av meg, og sier det er første gang de har sett meg bli SÅ glad for å gå mensen...

Men sånn er det jo i dette gamet, man må omstille seg raskt.

Og det som var sorgens kapittel den ene mnd kan bli jubel i en annen...

Sikkert flere som kjenner seg igjen regner jeg med!

Så nå er første pille Progynova tatt, kjennes godt!

Fortsetter under...

Grattis:). Vet hvordan det er ja, den ene mnd forbanner man mensen og den andre jubler man fordi den kommer hihi.

Jeg begynner igjen neste fredag, hvis mensen forhåpentligvis kommer da. Da blir det både progynova og estradot plaster på meg, så da må det jo bare klaffe:)

Lykke til i progynova perioden:)

Så bra!

Blir så spennende å følge deg fremover.

Denne gangen SKAL vi lykkes begge to :)

Jeg går fortsatt å venter på mensen. Men må vel smøre meg med tålmodighet. Jeg må jo gjennom 2 sykluser først :( Håper denne høsten går kjempefort....

Annonse

Enig med deg, nå SKAL vi lykkes!

Mensen denne gangen er helt j.....!

Har nesten ikke sovet i natt, så håper det bedrer seg utover dagen.

Hvor lenge er det siden med deg nå da?

Jeg fikk tilbake mensen nesten 5 uker etter utskr,

og 4-6 uker er vel mest vanlig.

Synes det er rart at du må vente 2 sykluser mens jeg får begynne rett på...! Gjør mye forskjellig disse sykehusene gitt.

Men jeg må vel bare sette min lit til at kroppen min er klar.

Toppetasjen er det iallefall...

Klem-

Det er 3 uker i dag siden jeg hadde utskrapning. Tiden har gått kjempefort. Jeg håper mensen er på vei. Etter humørsvingningene og søtsuget tyder alt på det, men ikke noe murringer enda. Håper den kommer om ei ukes tid.

Du er heldig som kan begynne rett på. Jeg er også veldig klar for runde nr 2.

Jeg har tenkt å ringe de når har vært igjennom en syklus. Spille dum og si jeg nok har misforstått :) Kanskje det går. Vet ikke hvor strenge Ullevål er på det der.

Var ikke så gøy å begynne på jobb igjen. Jeg var jo sykemeldt ei uke etter inngrepet. Egentlig for å ta det med ro. Men dro ikke tilbake til legen og sa du jeg trenger ikke sykmelding likevel for jeg har mistet.

Hørte av en god kollega at det går rykter på jobben om at jeg er gravid. En av lederne hadde spurt ut denne kollegaen. Jeg ble skikkelig forbannet, så han fikk virkelig høre da jeg kom tilbake på jobb... Hadde nok vært helt greit hadde alt gått bra, men dette var dråpen som fikk glasset til å renne over.

Har bestemt meg for at på fryseforsøket skal færrest mulig få vite noe. Skikkelig kjipt at det skal gå rykter med en gang. Og ikke noe gøy å måtte fortelle folk at jeg har mistet, når jeg selv ikke har fortalt de at jeg var gravid.

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...