Gå til innhold

vanskelig å velge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett bittelitt på vogner, men aner egentlig ikke så mye om slik. Jeg har egentlig tenkt å få tak i en billigst mulig vogn, men som jo allikevel ser alright ut. Jeg har jo aldri hatt en barnevogn før, så vet ikke hva jeg skal se på. Noen som har erfaring med hva jeg bør se etter? Jeg har fått tilbud om å kjøpe en kombivogn av en venninne. Er det stor forskjell på gamle og nye vogner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt en stor og god kombi til å ha i starten. Superpraktisk med bag til å ta ut, god plass til tykk vinterpose når det blir kaldt. Ungen ligger lunt og godt. Ingen slår en Brio/ Simo kombi de første månedene. Kjøp gjerne brukt, feks av veninna di!

Så ville jeg kjøpt den vognen som du bruker absolutt mest og lengst, nemlig sportsvognen / trillen, når ungen nærmer seg året. Da er det masse stilig og praktisk å velge mellom Både tre og firehjulinger. Noen liker Quinny, andre Mistralene, jeg er kjempeglad i min OTH trille som er en drøm å trille.

Lykke til med valg av vogn!

Skrevet

Det er genialt å kjøpe brukt først når babyen er liten, og da gjerne en kombivogn. Når behovet melder seg (mellom 6 og 9 mnd) vet du nok litt mer om hvilken vogn du trenger - og kan kjøpe en lett og grei sportsvogn til å ha resten av vognperioden.

Ellers er Teutonia Mistral sport en genial vogn å ha hele vognperioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...