Gå til innhold

Jeg puster lettet ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn et egg idag. Det hadde delt seg fint. Nå skal jeg ruge og prøve å tenke på alt mulig annet en liten stund. blir så sliten av all denne prøvinga. Både psykisk og fysisk. håper jeg lykkes og at alle dere flotte damer gjør det samme!

Takk for alle oppmuntringer. Det er godt å få støtte her inne. Nå er det ikke annet enn å vente og vente for meg i noen uker :-)

God helg alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beundrer dere som er så tøffe. Nå håper jeg inderlig det går godt og ønsker deg lykke til.

Skrevet

Lykke til. Skal krysse fingrer og tær for at det skal lykkes for deg!

Skrevet

Oooooææææoooooo!!!!!

Så spennende da vivi!!

Endelig har du kommet så langt! Nå får vi virkelig håpe att spiren klorer seg skikkelig fast der inne!

Skal XXXXXXX alt jeg har å X for deg. Ta godt vare på deg selv disse dagene!!

Skrevet

Å så spennende da vivi. Håper dere lykkes nå vivi!

Til det lille befruktede egget:

Klor deg fast og bli til en spire,

mamman din vil så gjerne gi deg livet.

Lille spire voks og bli stor,

og du vil få vedens beste mor :-)

klem fra

Skrevet

Kjære vivi:).

Jeg håper og tror det beste for dere denne gangen!

Krysser fingrene for at den lille spiren blir værende!

Lykke til!Klem fra vilsågjerne.

Skrevet

Ååååh, tusen takk jenter!!! Og takk for et nydelig dikt martine68. Jeg fikk tårer i øynene :-) Nå skal jeg reise på hytta og bli der til imorgen. Fint å tenke på noe annet. Bare nyte naturen (og regnet..?) God helg!

Sender spireklemmer ;-)

Skrevet

Gud, så spennende!! RUG I VEI, mor! HÅPER og HEIER på dere, at det nå skal vokse seg til en flott baby!

klem

Skrevet

Åh kjære deg - skal tenke masse positive tanker for deg og ditt lille lykke-egg :-) Ja, ventetiden blir nok lang - håper du har positive ting å fordrive tiden med - du kan jo altids at en tur inn om her :-) Nå har det jo alt gået noen dager.

Skrevet

Tusen takk skal dere ha. Det er virkelig godt å få noen gode lykkeønsker og positive tanker her. Jeg skal gjøre mitt beste for å bidra til månendens gode resultater. I ventetiden er det godt å være her på en god dag. Sender spirevibber til alle!!! håper det gir resultater!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...