Gjest Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Hvordan gjør dere dette? Vi har jo ikke krav på fødselsstipend når far tar ut permisjon. Da blir det vanlig lån da?
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 hvis han tar 50 % permisjon, kan jo ta tidskonto, ha permisjon 2-3 dager i uka, for å få den strekt over lengre tid så kan du få fødselsstipnd. Du må ha hoved ansvaret, og det har du hvis du har 50 % og han tar permisjon 50%. dette gjorde vi, tok med meg bebyen på skolen de dagene han hadde perm, eller så leste jeg hjemme. Gikk fint det!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 hmmm....no vart eg nysgjerrig, for dette trudde eg ikkje gjekk an! Var du registrert som 50 % student og ingenting meir? Ikkje 50% jobb ved sidan av? Dette hadde vore drømmemåten å gjere det på for oss, men hadde forstått det slik at det ikkje gjekk an :-(. Fint om du fortelle litt meir/gir meg nokre tips!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Jeg er også interressert i å få vite mer om dette..... Kunne tenke meg å fortsette på skolen etter fødsel, å at pappan kunne ta ut permisjon, men trodde jeg mistet stipendet da......det har vi ikke råd til!! Flere med erfaring??
lillemy86 Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 lurer også på dette. det hadde vært helt GENIALT da! akkurat sånn vi håpet på! =) håper noen kan forklare litt mer?! er ikke gravid ennå, men hvis dette er mulig kan vi jo begynne prøvingen! =)
Gjest Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Jeg studerte mens pappa'n hadde tidskonto (fra snuppa var 7 mnd). For at han skulle få det måtte jeg jobbe eller studere 100 %, det var det vi fikk høre i alle fall!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Vil dere ikke være hjemme første året selv da?.. Kunne ikke tenkt meg å gå glipp av mye av 1 leveår:S men d er jo meg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå