Gå til innhold

Fortsette og studere mens pappa tar ut permisjon?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere dette?

Vi har jo ikke krav på fødselsstipend når far tar ut permisjon.

Da blir det vanlig lån da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis han tar 50 % permisjon, kan jo ta tidskonto, ha permisjon 2-3 dager i uka, for å få den strekt over lengre tid så kan du få fødselsstipnd. Du må ha hoved ansvaret, og det har du hvis du har 50 % og han tar permisjon 50%. dette gjorde vi, tok med meg bebyen på skolen de dagene han hadde perm, eller så leste jeg hjemme. Gikk fint det!!

Skrevet

hmmm....no vart eg nysgjerrig, for dette trudde eg ikkje gjekk an! Var du registrert som 50 % student og ingenting meir? Ikkje 50% jobb ved sidan av? Dette hadde vore drømmemåten å gjere det på for oss, men hadde forstått det slik at det ikkje gjekk an :-(. Fint om du fortelle litt meir/gir meg nokre tips!

Skrevet

Jeg er også interressert i å få vite mer om dette..... Kunne tenke meg å fortsette på skolen etter fødsel, å at pappan kunne ta ut permisjon, men trodde jeg mistet stipendet da......det har vi ikke råd til!! Flere med erfaring??

Skrevet

lurer også på dette. det hadde vært helt GENIALT da! akkurat sånn vi håpet på! =)

håper noen kan forklare litt mer?!

er ikke gravid ennå, men hvis dette er mulig kan vi jo begynne prøvingen! =)

Skrevet

Jeg studerte mens pappa'n hadde tidskonto (fra snuppa var 7 mnd). For at han skulle få det måtte jeg jobbe eller studere 100 %, det var det vi fikk høre i alle fall!

Skrevet

Vil dere ikke være hjemme første året selv da?.. Kunne ikke tenkt meg å gå glipp av mye av 1 leveår:S men d er jo meg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...