Gå til innhold

noen som har slutta på conludag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg slutta på conludag i juni. og vil bli gravid. noen andre som har gått på conludag? Hvor lang tid før syklus ble normal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mensen 3 uker etter at jeg sluttet på conludag:) Neste mens kom ikke, ble gravid.. Litt nervøs nå, men håper alt skal gå bra.. ellers ender jeg opp igjen her vel.. Mistet du mensen mens du gikk på disse pillene? Jeg hadde ikke mens mens jeg gikk på de.. Deilig :)

Skrevet

Jeg sluttet på Conludag i slutten av mars og har hatt stabil syklus siden, så håper alt er normalt. Jeg hadde også normal syklus med mensen når jeg gikk på Conludag. Det eneste "unormale" var i startfasen for flere år siden, da hadde jeg mensen i de første 4 ukene i strekk... Og så tok det noen måneder før syklusen ble regelmessig.

Jeg tror at dersom man har hatt mensen under Conludag kan man regne med at syklusen blir normal etterpå, men dersom man ikke hadde mensen kan det kanskje ta litt tid å få den igjen.

Men sånn teknisk sett så skal Conludag være som p-piller, eller enda enklere, når det gjelder å få tilbake normal syklus etter pilleslutt.

Skrevet

okai. slutta på conludag i juli. hadde syklus på 5 uker mens eg gikk på de. etter eg slutta ble det 6, 5 uker. så nå venter jeg i spenning hva som skjer. om jeg er gravid eller om tr kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...