Gå til innhold

Hva synes dere om dette?

Anbefalte innlegg

Håper på noen erfaringer fra dere mammaer. Samboer og jeg har fått et litt anstrengt forhold til hans foreldre. Svigermor er av den typen som absolutt ikke kan ta imot et eneste råd, eller instruksjon fra oss. SElv om dette blir sagt i en veldig hyggelig tone.Lillegutt er nå 6 mnd og veldig livlig av seg. Når han sitter på armen kaster han seg rundt og vil aller helst ned på gulvet. Av den grunn tørr samboeren min og jeg aldri å ha han hengene på skulderen mens vi driver med andre ting. Det er heller ingen andre som gjør dette. Men svigermor må absolutt ha han hengene slik. Sist skjenket hun kokende kaffe samtidig til seg og svigerfar. Dette er bare ett eksempel på det vi oppfatter som unødvendige risker når det gjelder lillegutt.Samboer har sagt ifra hvertfall 5 ganger og jeg også et par. Synes det er så lite respektfult å ignorere oss. Nå har vi sagt ifra på en tydeligere måte og nå er hun kjempefornærmet og bare gråter og synes såååååå synd på seg selv. Sier at vi ALDRI kommer til å stole på henne. Er vel ikke noe rart vi ikke klarer å stole på henne når vi ikke kan si ifra at vi ikke liker at hun gjør sånn? Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6065423-hva-synes-dere-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...