♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Er du her i dag?? Hvordan er formen og hvordan har dattera di det? Jeg er så lei i dag!!! Har så lyst at han kommer snart!!! Men, men må vel sikkert vente 6 uker til kjenner jeg flaksen min...:/
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 25. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 25. august 2006 Er du i fødsel eller??? Å, nå er jeg spent!!!
Gjest Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 ER her,desverre..... lei jeg og,og dattera mi er hjemme...vi er sinte som olme okser i dag,begge to...skikkelig sliten.tredje dagen med tjasegreier,blir ikke værre,og ikke bedre.å tror du ikke knærten har snudd seg!!! er usikker på om han ligger i sete,kjenner hikkinga langt opp nå.men jeg skal krysse fingre for at han stuper kråke igjen...aaaargh..... set ut til at jeg skal få alt som jeg ikke fikk sist denne gang...skal sende hesten nå,og etterpå skal jeg vaske hus,rydde,gå tur om så..dette vil jeg ikke lenger...jeg ombestemmer meg herved,hehe... er så lei at uff...men det går over tenker jeg...vet jo det kan sette igang nårtid som helst,så da så...bare han venter til mannen kommer hjem igjen.skal kjøre å møte hestetransporten. så jeg bestemte meg i natt for å ikke kjenne etter,men la ting gå sin gang....men blir det seteleie,ja da nekter jeg å føde....skal ringe jm senere.høre om hun kan hjelpe dattera mi.kan ikke gå sånn hun som er førstegangs og usiker.går med tak i ryggenn og magen hun også,men det blir ikke mer v det.vi er vist to sutrekopper for tiden,heheee... enn med deg da? har du lystå springe tur du også nå? skulle møtt deg,og jogget,hehe..vært litt av et syn ,kniis...
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 25. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2006 Hehe:) Ja det kunne jo vært litt av et syn:) Så dere sitter der og venter... Stakkar dere! Dattera di er vel super spent nå kan jeg tenke meg... Så heldig at det snart er hennes tur:) Så lille gutten trives visst i magen din siden han ikke vil ut:) Han kommer når han er klar skal du se! Har fått sånn stikking i skjeden i dag jeg... Hva kan det være da tro?? Han er kjempe stille i dag og, lite bevegelse... Bør jeg være bekymret??? Har spist mye sukker i dag så det burde jo være liv i han!!? Ikke noe nytt hos dere eller???
Gjest Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 ja,jeg tror jeg må springe litt,bare for å ha det gjort...må filmes ja...hehe venter her,men fyy så vondt ,og sliten jeg blir av det også.dattera mi er igrunn utslitt.skulle ringe jm senere.har fått hesten sendt nå,så da er det en bekymring mindre. tenker knærten her har tenkt å overraske alle med å gå over termin...skulle gjort seg ja,hehe. hvis det stikker,er det vel et tegn på at hodet fester seg mener jeg.for din lå i bekkenet ja? tror ikke du skal uro deg,men er det lite bevegelser ringer du å får en sjekk.han her er rolig i dag.håper bare han snur seg igjen.for ikke søren om jeg gotar noe setefødsel,hvis han har rompa ned.finner vel ut det når jeg legger meg.kjenner etter da,hehe.. intet nytt her...er litt bedre humør,å ørlite mer vondt.men jeg skal vaske hus...SKAL...i dag,så vi får se... hvor kjenner du hikkinga egentlig? siden din ligger i bekkenet..
Gjest Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 jahaa...dattera mi må gå slik til mandag,hvis ting ikke starter av seg selv!! hærremin,hun skal bli bra bisk....=0) i tillegg holder svigerfamilien min på å gjøre meg gaaaal!!!! fikk høre i dag at di tror jeg har dikta opp plagene i svangerskapet....jaja,det sier litt om dem... nå skal jeg tvangsspise her.ete til jeg sprekker!!!
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 25. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2006 Nå datt jeg nesten fra stolen her!!! Akkurat det samme har min kjære svigerfamilie sagt om meg!!! At jeg har diktet opp kynnere for å slippe å jobbe og for at Kay må jobbe mer!! Hve feiler dem?????????????????????????? Hvorfor må dattera di gå slik til mandag? På grunn av at det er helg eller hva? Uffameg.... Han sa ikke noe om at han lå i bekkenet bare at hodet lå ned... Mmmhhh... Det stikker liksom litt sånn innimellom.. Ikke vondt, bare ubehagelig.... Nå er det full fart i magen, men han var stille ellers i dag... Var vel sikkert bare litt sliten...
Gjest Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 så vi er like der også?? sååå rart.....jeg driter i hele den familien jeg... di skal ikke få vite når ting skjer her...never.. hun må gå slik for å se om det starter av seg selv....hvis ikke måtte di finne på noe lurt sa jm...!!! hallo liksom,...jenta er sliten allerede nå,hva skal ikke en hel helg gjøre?? jeg fikk så vanvittig press ned i bekkenet her.starta for en time siden,og vondt på siden av magen..kanskje han er på tur ned i bekkenet?håper det...men det er skikkelig press også.virkelig vondt... godt han er mer livlig.han her er stille ennå...latmark
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå