Gå til innhold

Noen fra oslo her?

Vibeke&gullguttene:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Riga19 - jente 22.10?

Har kanskje litt Peter Pan-mentalitet i meg...men jeg har i alle fall bestemt at jeg skal feire bursdagen med ballonger og sjokoladekake!:-)

Jordmora var skikkelig usikker, men sa jente...har bare kjøpt jenteklær (men det er fordi jeg ikke liker gutteklærne), men sist uke så arva jeg faktisk 3 poser gutteklær fra "svigerinna" mi, så da er alt klart uansett hva som venter oss. Eller...guttenavn mangler. Hva med deg da?

Skal føde i Skien da (om alt går etter planen), siden jeg ikke fikk plass i Oslo.

Blir gutt på meg:) Synes det er litt tøft jeg da...Men ønsker meg nok en jente en dag:) Navn er litt uklart ennå. har lissom ingen guttenavn jeg er KJEMPE fan av så må nok se det an til etter han er født... Du har jentenavn klart?? Bor du forresten sammen med faren? Er du student?

Gjest Riga19 - jente 22.10?

Jentenavnet har vi faktisk hatt klart siden før babyen blei laga; Telma!

For en gutt derimot, så finner vi absolutt ikke noe navn...vi har ikke engang navn vi liker. Eller...vi har funnet et vi liker, men det er egentig ikke et navn...er nok ingen som heter Vilnius,- i hvert fall ikke foreløpig!

Skal faktisk flytte sammen med kjæresten min den her uka! Jeg har allerede flyttet mine ting, men han er litt lat, så han blir nok ikke ferdig før på onsdag (har hatt siden 8. august på seg å flytte). Blir rart, men sikkert veldig koselig.

Er student ja, og skal studere fulltid nå i høst. Tar enkle fag, og har ikke noe obligatorisk oppmøte, så det går greit sånn sett!:-) Åssen er planene dine da?

Telma var skikkelig søtt:) Navn er ikke så enkelt. Det er så mange vanlige... Akkurat nå jobber jeg... også studerer jeg interiørskolen på nki fjernundervisning... Ikke det at jeg får gjort så mye da men... Hva skal du studere a?

Jeg bor forresten med kjæresten min jeg også...Skal dere leie eller har dere kjøpt??

Hva har foreldrene dine sagt oppi alt det her da? Var det planlagt??

Annonse

Hvis det var meg du spurte så vet jeg ikke om det blir gutt eller jente, var veldig nyskjerrige på å finne det ut, men vi fikk ikke vite noe på UL. Så her er det en del veddemål i gang!

Jeg er fra østkanten i Oslo ( vil ikke si mer enn det akkurat nå), jeg er på msn-lista her på ung og gravid, hvis du har lyst til å snakkes. Om du blir mamma på 20års dagen din er jo den en veldig kul gave da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...