Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Er nå ferdig med siste husvask (håper jeg) før nurket kommer. Har termin den 29 og er temmelig fødeklar ja. Er nr 2 som ventes og jeg håper jeg slipper å gå over tiden. Gikk bare en dag over terminen sist. Så i håp om heller å få ut nurket før enn etter termin har jeg rocket meg gjennom gulvvasken i dag med musikken på full guffe! Litt av et syn ! Skjer det ikke noe pga dette, nei så kan ingenting annet heller sette fødselen igang før:) Men jeg sitter ihvertfall ikke "tomhendt" igjen. Har jo fått skinnende rene gulv....og litt verkende rygg ..hehe:)
haater husarbeid Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 He he, moro å se at det er flere som bruker samme teknikk som meg!! Jeg har også virkelig rocket på høyt volum til husvasken i dag! Har termin den 27. og venter også nr to. Gikk overtid sist, men håper på å slippe denne gangen..... Og ja, gulvene ble fine og rene de og ryggen verker. Men jammen var d verdt d.
CecilieTerese Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Prøvde meg på grundig husvask i går, men har ikke kommet nåkka enda.. men håpe jo still
overtids eng0806 Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 He he...må le...har også termin 29 aug og venter på nr 2. Vasket huset i dag jeg å i ren frustrasjon...men uten rock....håper det hjelper for det..har uansett nesten ikke hatt en kynner i dag..utrolig nok jeg som vanligvis får det bare av å reise meg opp..håper det skjer noe snart da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå