Gå til innhold

Dere som er til UL tidlig i svangerskapet......


M@mm@nmin <3 <3 <3

Anbefalte innlegg

Går dere til private klinikker og betaler selv?

Evt hvor mye betaler dere?

 

3D UL må man vel dekke selv? Hvor utføres det?

 

Eller får dere dette dekt innenfor svangerskapsomsorgen også?

 

 

(Jeg bor ca i midt i landet...)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er i så fall ganske udemokratisk, for jeg var til ul på Volvat i forrige uke og betalte 1100. Betalte selv, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kommer veldig an på grunnen til ul...

Vil man dra for å se for betryggelsen eller nysgjerrigheten må man betale selv desverre.

Vi får ultralyd hver mandag pga mye blødninger og smerter og en død tvilling i forrige svangerskap. Når det ser ut som vi var tvilling gravid igjen men mistet det ene så blir man fulgt opp endel ekstra. Pga fare for den som er igjen. Men nå er jeg ganske rolig i forhold til det og tror ikke jeg ønsker ny ul før den vanlige i uke 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig UL idag,uke 6 nå, pga av tidligere tvilling fødsel og blødninger.Det viste seg at det også denne gangen var to,men at den ene sannsynligvis er abortert.Den andre så ut til å være som den skal:-)Er visst ikke så uvanlig med tvillinger de første ukene av et svangerskp,men de blir sjeldent oppdaget fordi de ofte aborterer i løpet av de første ukene.

Skal foresten også ha i april og bor i trondheim:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så rart, helt likt jo! hehe!

(vi deler ikke samme kis vel, hehe! neida)

Jeg har noe med hormonene som gjør at jeg driver å har eggløsning fra begge eggstokkene, og med to gule legemer, rare greier.

Hvor bor du i trheim du? Jeg bor ved Solsiden, stappa med folk der nå forresten... Gikk forbi å det var skikkelig liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg har flyttet fra selve byen og ut på landet for ei stund siden.Bodde på othilienborg til november ifjor,så kjøpte vi oss hus i Klæbu.Har 4 unger(en hver og to sammen) og en til på vei så vi trengte litt større plass....Og har ikke råd til å bo ved solsiden......

Men jobber i byen enda da!

Har også en tendens til å slippe flere egg samtidig, tredje gangen jeg er "tvillinggravid" nå.Mistet begge første gang, fikk begge andre gang og nå har jeg da mistet den ene,men det må jeg innrømme passet ganske bra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. gangen til meg å, rart ja?

Jeg har en gutt på 4 da, å nå ett felles barn. jeg er sisteårs sykepleierstudent å han går på førskolelærer, så vi elsker barn ja :)

Vil ha 4 vi å, drømmefamilien for meg det. :)

Ikke å forakte ett hus i Klæbu heller. Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelefrende!? jeg er 30 år(akkurat fylt....)Har ei datter på 10 år mens mannen min har en sønn på 11 år.Jeg er radiograf,røntgen og sånt du vet, og har alltid sett for meg at jeg skulle få 4 barn.Men vi hadde vel bestemt oss for at det var nok nå når vi har tvillinger på 2år også.Men sjebnen ville det anderledes:-)

Blir spennende å følge med deg utover ukene og månedene.Kanskje vi føder samtidig?:-) Har foreløbig termin 24.april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var virkelig sprøtt det her ja! Vi sees nok mye her inne, men vi skaø ikke se bort fra at vi møtes på føden heller, jeg har termin uka før deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...