Gå til innhold

Desember: Føler meg som verdens verste mor akkuratt nå...

Anbefalte innlegg

Hans Marius sov etter tur i dag, og pappaen la han i vår seng. Har bøker som sengehest, og bretter dyna godt så han ikke skal falle ut. Der pleier han å sove. Jeg snakka i telefon med søstra mi, men var mange ganger innom og så til han. Sov som en pus. Plutselig hørte jeg han skrek, og jeg gikk inn. Da hadde han trilla på gulvet! Ikke høye senga altså, men allikavel. Satt på knærne ved siden av senga, så tror det var føttene som traff først. Roa seg fort, og er like blid. Så har ikke skada seg heldigvis. Nå er det slutt på soving i annet enn senga si, eller i vogna med sele!!

Uff, får så dårlig samvittighet når sånt skjer.

Fortsetter under...

Hvis jeg skal dømme etter hva slags innlegg og svar du pleier å ha her inne på "klubben" så kan jeg trygt si at du er ingen dårlig mor, langt ifra.

Uhell skjer i alle hjem i alle type situasjoner og jeg kan love deg at Hans Marius er ikke den første til å rulle ned fra sengen sin og kommer ikke til å bli den siste.

Men jeg skjønner du be redd og at den dårlige samvittigheten kommer snikende. Men du, slapp av du. Han tåler en støyt vettu.

Hei du. Det samme har skjedd her i huset også. Uff, den følelsen da jeg hørte smellet i gulvet............... Ikke begynte han å skrike med det samme heller, for jeg tror lufta ble slått ut av han. Men det gikk heldigvis bra. det gjør som regel det. Og du, du er ingen dårlig mor for det vet du:-)

Takk jenter, trengte det nå.

Har ei venninne som gifta seg i Danmark i sommer. Der datt gutten på 1 år i gulvet, men han hadde gjort det før og, så ho uroa seg ikke så mye. Men når hun tok han opp, så rulla øynene bakover og han besvimte! Ble helt livløs. Hun sa det, har aldri vært så redd i hele sitt liv. Kom til seg selv igjen ganske raskt. Full fart på legevakt, men hadde ikke skada seg. Legen hadde sagt det skulle utrolig mye til for at så små skada seg alvorlig, for skjelettet er så mykt. Men fy for en følelse.....

Uff, nei ikke godt når de små får vondt. Kose ekstra mye med god gutten i dag, hehe. (som om ham ikke er bortskjemt fra før, hehe)

Dette er nok noe veldig mange har opplevd, så du er nok ikke noe spesielt dårlig mor pga det.

Lillegutt har enda ikke falt ut av sengen, men det er nok mer flaks enn noe annet. Han sover jo så mye i lag med oss i dobbelsengen, og nå er han begynt å kravle skikkelig omkring. Har i det siste hatt babykurven stående på min side av sengen for å sperre litt, men kan jo ikke sperre av hele sengen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...