Gå til innhold

Nei, nå går jeg å legger meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå så drittlei! 6 dager over termindatoen, og eneste jeg vet er at jeg er moden, og at det tidvis er vondt "nedi der". Slimproppen har sannsynligvis gått nå også. Det var i alle fall en geleklump i bindet mitt i stad...(ikke blodspor). Men det går jo så treeeegt! Grrrr! Fres! Nå går jeg å legger meg,og håper bare at jeg skal våkne av DE riene! (Yeah, right...) ORKER IKKE MEEEER!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heii..Jeg vet akkurat hvordan du har det..Jeg er 7 dager over termindatoen..Er så j......vlig lei...

Jeg vet ikke om jeg er moden..Men jeg kjenner det i magen og ryggen..Har bare lyst til at riene skal begynne eller vannet skal gå..Sist da jeg fikk mathias,ble jeg satt i gang..Og det håper jeg ikke skal skje nå..Har så lyst på normal fødsel...lykke til ihvertfall..Håer det skjer noe i natt..Jeg satser på det..

Skrevet

her er en til som melder seg inn i klubben! jerg er bare 3 dger over da, men likevel:-) er også sliten som f** av denne ventingen og de riene som er der stort sett hele tiden men ikke setter SKIKKELIG fart.. har sover 3 timer i et par omganger nå på dagen, det var hærlig det!! håper dere får hvile dere litt uansett, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...