Gå til innhold

Noen som har kjøpt reductil fra lillepille.com?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har d. de virker. gått ned 8kilo hittil jeg. på neon få uker. koster jo litt men synes ikke det er såååå dyrt i forhold til premien man får om man går ned i vekt..:) grei levering og de er til å stole på. ekte varer.

Annonse

At dere tør kjøpe slik over nettet. En skal faktisk følge nøye med blodtrykket/puls ved bruk av disse. De som får de av lege må inn hver 14. dag for å sjekke blodtrykket. Sjekk selv på: www. felleskatalogen.no

søk på reductil. Kos dere med slankemiddel og høyt blodtrykk

siste innlegg her fra Anonym - SPAR DEG !

Ikke alle får høyt blodtykk av slike piller.

Bedre å gjøre en god innsats mot overvekt enn å sitte inne å trykke i seg mat og se på tv!

Jeg er sikker på at dere som velger å ta reductil gjør det med forsiktighet og kjenner etter evt. bivirkninger selv .

sunn fornuft er da det rette her !

De trenger ikke slike "bedreviter" innlegg , det er bare så teit!

Lykke til i kampen mot kiloene

JA, jeg tør og kjøpe sånt over nettet! Du skulle bare visst alt det farlige jeg har prøvd opp igjennom åra....Jeg kjenner faktisk min egen kropp, og er man usikker er det ikke store problemet å stikke innom legen sin for å ta en sjekk.

Du som bestilte fra lillepille: det var synd da, men du vet det iallefall til neste gang ja.

Det går faktisk ann å trimme!! Jeg er ikke slank, men prøver å trimme. Har nemlig prøvd slanke piller, vet hva det innebærer. Det er bedre med trim, det holder lengre eller bruk av slanketab. Tok av meg mye jeg,men det kom tilbake........ Nå går jeg turer med barnevogn, opp bratte bakker........

Hilsen "bedreviteren"

Jada "bedreviter", alle vet at det går an å trimme!!! Daahh, treg i nøtta du. Bør ikke folk selv få velg hva de vil gjøre?? Og selv om noen trimmer, kan vekta gå utrolig sakte nedover.

Kos deg med barnevogna oppover bratte bakker på tur du, så jeg koser meg med både tur og andre ting.

Annonse

hissig!!!! :-) Jeg lå ut den opplysningen fordi det er faktisk reseptbelagt preparat dere kjøper . Derfor syns jeg det er litt skummelt å kjøpe uten at en lege har tatt en undersøkelse av dere......... Men dere gjør hva dere vil for meg. Jeg lå bare ut en opplysning,som enkelte tar som kritikk.

"det går faktisk an å trimme!!!!" Tror nok du la lista høyt selv her.

Men i alle dager, en opplysning sier du? Tror du vi er 14 år eller?

Regner ikke med at noen her bestiller reductil eller lignende uten å sjekke hva det faktisk er.

Tok ikke noe av det du skrev som kritikk, bare latterlig innblanding hvor du ikke har noe å tilføye.

Må si meg helt enig med "bedreviteren". Jeg fatter ikke at dere tørr å kjøpe disse preparatene. For det første er det ingen sikkerhet rundt hva tablettene faktisk inneholder og hvilke styrker det dreier seg om, for det andre vil det bli både mye billigere og tryggere dersom man går til legen for en vurdering og eventuelt får en resept.

Selv om det står at tablettene skal inneholde virkestoffet sibutramin og preparatet "virker", må dere være inneforstått med at det kan inneholde helt andre stoffer som får dere til å gå ned i vekt.

Må bare tilføye at det er en grunn til at disse preparatene blir reseptbelagte.

Godt kosthold og en dose mosjon kan gjøre underverker for de fleste. :)

Hilsen stud. pharm (farmasøyt)

Tviler veldig stekt på at de tablettene som selges er falske! Jeg var i Tyrkia nå og da kjøpte jeg med meg to pakker Reductil 15mg - sjekka innholdfsortegn mot en norsk pakke (jeg kan tyrkisk) og det var akkurat samme ingredienser- dem selger jo ikke tabletter over disk på et apotek om produktet ikke er ekte. I Tyrkia er det uten resept og der betalte jeg 450 kr. Jeg skal ned igjen i løpet av september så jeg kan jo kjøpe med noen pakker om noen er interrisert ? (prisen varierer seff på valutakursen)

Utrolig at dere tør!! Vet det er lett å ta denne utveien, men ikke lurt. Trenger du det virkelig får du det av lege under oppsyn. Og ja, men vet ikke hva som er i de. Var det ikke en sak der slankepiller inneholdt bendelorm eller no, var liksom det som var "virkemiddelet"

Dette er kansjke den dårligste argumenteringen jeg har hørt. Det som faktisk ble diskutert var bestilling fra lillepille.com

Jeg skjønner ikke at det går an å være så naive. Selv om det står på pakningen at den inneholder visse stoffer, betyr ikke det at den faktisk gjør det, til tross for at du kan oversette.... I disse landene finnes ikke den kavalitetssikringen vi har her i Norge, og det er veldig mye piratkoperinger av ulike preparater. Ønsker bare til slutt å påpeke at det du her foreslår monica, er ulovlig og en straffbar handlig. Dette fordi preparatene er reseptbelagte i Norge, og kan ikke selges utenfor apotek!!

Herlighet, bruk infoen du sitter på i jobben din, ikke her!

Bare til opplysning, i norge er det forbudt med redbull også..og masse andre ting.

Vi er nok ikke 17 år, og vet at det fører med seg risiko å bruke sånne slankemidler. Og fordi om vi kjøper billigere på denne måten er det ikke noe problem å bestille seg en time til legen for litt oppfølging vettu, om man har lyst til det.

Og en annen ting, vi i norge er ikke unike, det er kvalitetssikring i andre land også...Det er et apotek det er snakk om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...