Gå til innhold

Tisset på meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går, rett etter å ha tisset, nådde jeg akkurat og ta på meg buksene og så kom der iallefald to deciliter til! Det er ganske mye, og det kunne tydelig ses utenpå buksene. Måtte si til alle at jeg hadde satt meg på noe vått!

Var i tvil om det kunne være forstervann, men tror egentlig at det altså er tiss! Har små 4 uker til temin, og kan godt mærke et press nedover, men trodde ikke at dette kunne skje.

Er det simpelthen fordi jeg lager for lite knipeøvelser eller? Har et barn på halvandet i forvejen, og derfor er jeg muligens mere slap?

Det var en ganske forferdelig opplevelse, faktisk, det å ikke kunne styre blærefunksjonen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, hørtes ikke gøy ut! Har hørt flere si at lukkemuskelen er vanskeligere å kontrollere når terminen nærmer seg. Tviler på at du er den eneste som har opplevd det :)

Skrevet

Synes det var litt rart at det kom etter at du hadde tisset, da pleier jo blæra å være tom. Men siden det ikke kom mer etterpå høres det jo ikke ut som det var fostervann heller.....Skjønner at det var ubehagelig, jeg har selv noen små 'uhell' i ny og ne som følge av svangerskapet for 2 år siden.

Skrevet

Hvis det var nok til å gå igjennom buksene ville jeg nok tippe at det er fostervann....

Skrevet

jeg hadde det sånn, og da viste det seg at jeg lakk fostervann. Til tross for at vannet var helt luktfritt, luktet ingenting

Skrevet

Hei! vettu d samme skjedde med meg i dag! jeg har hele tre mnd til termin så d var nok urin til meg i allefall.

skikkelig ekkelt! hadde akkurat reist meg og trekt på meg buksa jeg også! kan være at baby'n ligger å klemmer på blæra så vi ikke fikk tømt skikkelig når vi satt på do, også når vi reiste oss så kan jo baby'n flyttet seg litt unna blæra.. ?

Skrevet

Endte med at jeg ringte til jormor, og hun sa at det var helt normalt, da barnet kan ligge og presse, og at det jo endrer seg når man rejser seg fra toalettet.

Fint nok at det er normalt, men det var nå en kjiip oplevelse alikavel!!

Skrevet

Hihi. Kan trøste deg med at man ikke trenger å være gravid for å tisse på seg:) Jeg gjorde det for et og et halvt år siden. Kom hjem og sto utenfor døra og skulle låse opp. Er sånn psykisk at jeg alltid må tissa da. Også fant jeg ikke nøklen med en gang og klarte ikke å holde meg. Skal si det rant nedover beina! Hihi:) Synes ikke det var flaut, jeg. Noen ganger skjer det jo rare ting med kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...