Gå til innhold

September: Får prestasjonsangst av alle som føder nå jeg!


mammaen til Andreas+Karoline

Anbefalte innlegg

Og enda så er det en uke til termin. Blir nok mange flere som "sniker" i køen før jeg får treffe babyen min ;-) Jeg vil også ha baby nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også!!!!!! Har menstermin i dag(ul-termin den 6 sept),men her kommer det nok ikke til å skje noe i dag heller.Hadde bare ønsket att jeg også kunne få litt før termin,men det blir nok oktober baby på meg sikkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal jeg si da??

her har leger og jm sagt at jo,du får prematur.håpe ditt og håpe datt...

sitter her ennå jeg!!! i uke 36+2....skal se jeg går over termin,bare for å ha det gjort liksom...!! men mensvondt å tak er begynt,så vi får se...men føde,nei helst ikke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, er jeg eneste som syns det er helt greit om jenten min klarer å holde seg på plass to-tre uker til? Vil gjerne ikke ha henne på overtid, men heeeelt greit med termin :) Da har jeg fortsatt litt tid på meg til jordnøtt-olje og innkjøp... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He-he! Det får ikke jeg. Håper bare at det skjer noe med meg også. At babyen er ferdig og har lyst til å komme ut allerede... Men naturen bestemmer. Gruer meg ikke til fødselen - da det finnes så mye fine former for smertestillende. Prøvde det meste sist fødsel - og gleder meg til det hele setter igang.

 

Dette blir min andre, så jeg vet jo litt om hva jeg går til. Med førstemann var det helt annerledes. Var litt skremmende å bli mamma og skulle ha ansvaret for et lite hjelpeløst menneske som er avhengig av deg. Denne gangen kommer jeg til å slappe mer av - for jeg har vært gjennom det før - og vet at jeg, som så mange andre mødre klarer dette HELT FINT! Det er deilig å vite. Og deilig å vite at ammehjelpen sitter klar ved telefon om jeg skulle behøve å ringe, osv. Helsepersonellet er der for deg om du har spørsmål - det er i alle fall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er klare om pjokken vil ut nå, men jeg er ikke lei ennå, gjør ikke noe om han vil være der inne fram til termin, men helst ikke så mange dagene over ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til fødselen er vel overstått, men jeg har ikke termin før 30.09.06. Kan jo ende opp med å havne ut i oktober!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg! Men slapp av du a! Vi sitter enda noen igjen her i augustklubben og ser dere september bærtene bare fyker forbi oss.... Jeg er OVER prestasjonsangst stadiet! Ikke mas på oss :o( Snufs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å mase ;-) Har dessuten en fot i begge leire siden menstermin er i august. Er egentlig merkelig rolig enda, men skulle det dra ut til langt uti september vil jeg nok bli passe desperat. Har jo litt med at førstemann var 37 cm rundt hodet to uker før termin. Er denne babyen like brei-skalla som storebror tror jeg at vi vil slite litt med å få ham ut hvis det går for lang tid.

*tørikketenketankenhøytengang*

 

Noen som vet hvor mye hodet på babyen vokser forresten?

Ha en riktig fin natt flotte damer! Og skulle nå flere finne på å snike i køen i natt så er dere selvfølgelig tilgitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mamman til Andreas ser vi har samme termin datoen. Første kom på termin datoen. Er veldig spent på når den har tenkt seg ut. Håpper ikke det blir mye over termin. Er jo lov å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups. Sniker vist i køen selv her :-) Våknet halv seks i dag tidlig, kjente en liten rie og så kom den en real dusj fostervann. Har vært en tur på sykehuset til registering og er sendt hjem igjen med helt levelige rier enda. Men det blir baby i dag eller i morgen her tenker jeg :-) Så beklager at jeg som HI selv sniker i køen altså. Det var ikke meningen og skal aldri skje igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også snike i køen..

Skulle så gjerne hatt en augustbaby, da jeg har et septemberbarn allerede! Men neida, åtte dager til termin, og ingen tegn på at noe skal skje denne mnd. Og nå begynner tiden å renne fra oss, om h*n skal komme i august!

Misunner og unner dere å snike i køen, damer! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ei lita jente på oss mandag kveld! Prinsessa var 3710 g, 49 cm og heldigvis bare 35 cm rundt hodet. Vakker, frisk og nydelig. Barsel på st olavs er ypperlig. Vi er bare 4 stk her i kveld så det er bare å komme hvis fødestøvet virker:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Puh.Sånn ja. Da tenker jeg dere føder alle i hop i nærmeste fremtid.

:)

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...