Gå til innhold

Treff i Lillestrøm onsdag 30. august fra kl 17.00


Faylinn

Anbefalte innlegg

Prøvere og gravide treffes på Fryd (på torget) til en middag eller bare noe å drikke. Vi har en tradisjon for å ha noen epler på bordet så vi er lette å finne for nye. Håper å se flere av dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde håpet å være med, men skal i en bursdagsfeiring til en venninne akkurat den dagen, så må stå over. Håper å få vært med neste gang da. Dere får kose dere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok snart nye sjanser, LuLu:o), kjenner jeg disse jentene rett :)

 

Jeg signer på listen over de som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har variert litt. Vi var vel fire første gang jeg var med og åtte eller ni siste gang jeg var med nå før sommeren, men det har bare vært for prøverne, selv om de som vimser over til 1.tri også har vært med. Men det har bare vært "annonsert" på "bli gravid"-forumet.

 

Synd du må jobbe, vi pleier jo å site noen timer, da, så slutter du tidlig er det hyggelig om du kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja da blir det jo sent, det var synd.

Ja, helt sikkert nytt treff om ikke så lenge - det er jo ikke noe system i galskapen, men jeg blir ikke overrasket om det ikke går mange ukene før det kommer opp spørsmål om nytt treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh - ja det blir kanskje litt stivt for oss?

Jeg er ikke så kjent med spisesteder, jeg, men hva med Jackyll & Hyde (eller hva det heter) eller den italienske i 2.etg. på torget - Milano? Nei, husker ikke hva den heter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, dette er superklønete. Er vi sikre på å nå alle Bli-gravid folka som faktisk dro dette igang? De fleste er vel innom BIM i løpet av to dager? Særlig hvis de skal på treff og lurer på om det er avlyst eller ikke?

 

Oki, får ta litt ansvar her siden jeg har lagt ut følere på flere sider. Jeg sier fra på Bli gravid og BIM treff sidene at vi endrer sted.

 

Jeg bestiller bord på Egon, men klokka 17.00 så får folk bare komme etter hvert som de kan, spiller vel ingen rolle det. En del foretrekker å komme rett fra jobb.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...