Gå til innhold

OK å ta tranebærkapsler?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette lurte jeg også veldig på i mitt 1.sv.skap. Spurte både på apotek og helsekost, men de ga meg ingen skikkelige svar. Turde derfor ikke bruke det jeg. I ettertid tror jeg at jeg har lest at noen kapsler inneholder et stoff du skal holde deg unna, men ikke alle. Kansje er infoen bedre nå håper jeg. NB: Jeg ble kvitt mine plager med urinveisinf. etter fødselen. Sønnen min er 4 år nå, og jeg er gravid på ny :-)

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt slike piller lenge nå, lenge siden jeg har hatt uvi, men er veldig redd for å få det igjen ettersom det medører seg ganske store smerter slik jeg opplever det. Men jeg får vel legge pillene til side til jeg finner mer ut av det. Jeg leste også om et stoff, bucco, tror jeg det var, som finnes i noen slike piller. Kunne vissst være abortfemkallende. Jeg ble jo ikke akkurta beroliget her jeg sitter. Bare 5 uker og med en SA for 6 uker siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen.

Ble skikkkelig lei meg når jeg så hvordan jeg ordla meg isted. Var absolutt ikke meningen å skremme, tok tranebær i starten jeg også, uten at det gjorde noe. Unnskyld :-(

Er selv 8 uker på vei og blør å sitter og bekymrer meg litt, så jeg skjønner jo egentlig hvordan det er.Hadde en ma i slutten av mai.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på det. Jeg tror ikke det er så skadelig, men når man har mistet en gang blir man litt vel hysterisk. Drømte at jeg hadde en SA i natt. Skulle ønske jeg kunne hoppe rett til 2. trimester....

Håper det går bra med deg:) Småblødninger er ikke uvanlig, leser jeg herinne, men jeg forstår godt bekymringen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også drømt at jeg mistet.Er vel fordi man både bevisst og ubevisst har dette i hodet hele tiden. Når d gjelder blødningene hadde jeg jo d litt med førstemann og, men nå man nettopp har mistet bekymrer meg likevel.Skal på ul igjen 1.sept. Får veldig fin oppfølging, men dagene går saaakte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått tidlig UL, skal dit 7. september. Vil være 7 uker da omtrent. Ikke så mye å se da, men hjertet skal jo ha begynt å slå, og det er det jeg har aller mest lyst til å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte legen min om dette og han sa at var bedre å drikke tranebærjuice. Han mente at i noen type tranebærkapsler kunne de ha oppi litt "rare" stoff som fosteret ikke skulle ha i seg.

Så, juice er bedre og det får man vel også kjøpt på apotek tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...