Gå til innhold

Nikolai


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir ikke enig med meg selv her. Er Nikolai et veldig vanlig navn, sånn "poppis" navn, eller hva? Hva syns dere om det navnet, og evt. hva slags type forbinder dere med en som heter Nikolai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns det er ett kjeeempe fint navn, nei det er ikke FOR poppis nå lenger, men jeg syns det er finere å skrive det på denne måten: Nicolay men det er jo samme,hehe det uttales på samme måte =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicolay er kjempefint, og ikke alt for poppis. Jeg ville også gjerne kalle sønnen vår det, men min samboer har satt seg på bakbena, dumme mannfolk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tenker at det er best for ungen å slippe å rette på stavemåte, og da er det enklest med Nikolai, og det er i tillegg den nordiske varianten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Nikolai kjempegodt! Jobber i en stor barnehage, og vi har aldri hatt en eneste Nikolai. Selv om det ikke er skjeldent, så tror jeg det varierer fra sted til sted hvor mye det er brukt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicholai er et fint navn! (Uansett hvordan det skrives, uttales jo likt... Vanligvis.)

 

Ikke alt for vanlig heller, jeg har enda ikke møtt noen, verken store eller små, som heter det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...