Meg og bøllegutta!! Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg er også sykepleier student på andre året og har termin med mitt andre barn 8 februar. Har en gutt på 19 mnd og jeg begynte på skolen da han var 7 mnd.....Denne gangen skal jeg ha hvertfall 1 års permisjon. Det er en så verdifull tid at jeg vil ikke korte ned på den denne gangen også. Så at en av dere hadde termin i mai og da kan du jo klare å fullføre hvis skolen slutter i juni og du har unnagjort praksis før fødsel. Men tenkte mest på deg som hadde termin 31desember. Mitt råd er ta permisjon 1 år og begynn i desember sammen med kullet etter deg!! Hvis du skal ut i praksis i februar ,som jeg også skulle ha vært, så er jo nurket bare 2 mnd. Da er det ikke mye moro å skulle jobbe hele dager på sykhuset......... Håper ikke du blir sur for at jeg sier hva jeg mener, det er bare ment som et råd basert på egne erfaringer med å korte ned på permisjons tiden : ) Jeg er selv veldig spent på hvordan det går dette semesteret med tidlige vakter og lange dager med tungt arbeid. Håper jeg klarer å følge klassen til januar og da ta eksamen i sykdomslære før jeg begynner permisjonen. Gleder meg som en unge til permisjonstiden denne gangen. Gå hjemme med nurket,trille turer, sove lenge, skravle med andre mødre, gå på kafe og hente guttungen tidlig i barnehagen : )) Så begynner jeg på skolen med friskt mot etter 1års ferie : ) Vi får snakkes utover semesteret å dele erfaringer,gleder og bekymringer : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2006 #2 Del Skrevet 25. august 2006 heisann, jeg blir ikke sur nei:) Jeg skulle gladelig vert hjemme å kost med den lille babyen min, men samtidig så er det forskjellige grunner til at jeg bør prøve å fullføre. Å jeg tenker som så at om babyen er hjemme med far eller mor, så går det for det samme så lenge jge orker å ta praksisen. det er dette jeg er innstilt på, men om det blri sånn vet jeg ikke. Det kan gått være det blir noe ekstra med den lille som gjør at jeg bør ta permisjon, eller at jeg er for dårlig til å fullføre. Da tar jeg selvsagt permisjon. jeg skal kun fulføre hvis det går greit, for det skal ikke gå ut over babyen eller helsen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå