Gå til innhold

Hei hei fra Fredrikstad. Har et par spørsmål :)

Anbefalte innlegg

Ny i gamet jeg. 27 år og fant ut at jeg er gravid for en uke siden. JEG er gravid. Rart og tenke på, men sinnsykt spennende og artig. Har ikke vært hos legen enda, og skal ikke dit før 12. september. Har dere andre ventet så lenge også? Tror jeg da skal være i 9. uke. Har valgt å bruke min gynekolog fordi hun er kjempe flink, trygg og rett og slett herlig. Har på grunn av dette ikke fått noen termin enda, men har brukt terminkalkulatoren på denne siden, og tror dette skal stemme rimelig bra. Men dere skriver ofte 5+3 og liknende. Hva betyr det? Lurer fælt.

Ellers hyggelig å ha et sted å henvende seg. Artig å kunne følge hverandre gjennom det som skal skje med kroppen og barnet og livet forøvrig. litt av en omveltning det her.

klemmer fra Fredrikstadjente

Fortsetter under...

Hei du.

Det er vanlig å få time hos legen så seint nå. De har endret på det for det var ikke sånn før.

Men helt vanlig nå.

Gratulerer forresten da!!!!!! Så moro!

Når vi skriver f.eks 5+3 så betyr det at vi har gått 5 fullendte uker og 3 dager inn i den 6.uka.

Var det enkelt å forstå?

Når har du termin da sånn ca?

Lykke til!

Hei

Takk for svar. Jeg har termin ca. 19. april tror jeg. Da skal jeg være 5+1 idag jeg da :)

Rart når alt er så nytt. Jeg er sykepleier så vet jo en del fra før, men det er rart når det skjer med meg selv. Da blir ting litt anerledes. gleder meg hvertfall til legebesøk. Blir artig!

Når har du termin da? Er du født i 83? Litt tidligere ute enn meg du da. Må være en fordel det. Lykke til med deg også :)

Hei igjen Thel27.

Jeg har også termin den 19.april etter det jeg har regnet ut og jeg er 6+6 i dag så da må nok du være det samme.

Jeg er 23 ja og venter mitt 2. barn.

Gleder meg masse til det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...