Gå til innhold

negative eller positive tegn? Eller er det progestan som holder meg for narr...?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg vet vi alle er forskjellige. Men lurer på om det er noen som vet om noen typiske negative tegn eller positive tegn på graviditet? Prøver å analysere men er jo håpløst..Hører jo at Progestanen også kan spille et puss. Selv har jeg ganske mye mensmurringer innimellom, holdt på slik i mange dager. Har også innimellom værkende pupper, eller dvs. litt sånn "brennende" følelse som kommer og går i brystvorta??? Puppene er ikke ømme, for det gjør ikke noe vondt når jeg tar på de. Merkelig. Noen som kjenner seg igjen?

Fortsetter under...

hei

sist jeg hadde et prøveforsøk ,så hadde jeg de samme symptomene som deg,brennende og stikkende følelse i puppene og mensmurring allerede på dag 3 ,så jeg tror at progestaen hadde en liten bi-rolle i de symptomene,for jeg fikk mensen...

men husk at de symtomene kan tyde på du også er gravid,:))

ønsker deg lykke til:0)

Huff....

På en måte likte jeg ikke svaret ditt da symptomene mine virker så likt de du hadde....Har så lyst til at det skal klaffe...Men det har vi jo alle!

Lykke til igjen tl deg Nusse 77 :)

Må komme med noen oppmuntrende ord jeg da...

På mitt 1.forsøk hadde jeg murringer fra dag 4, og noen dager var det nesten som smerter.

Murringene var der iallefall til testdato.

Puppene var også veldig ømme.

Selvfølgelig kan det komme av progesteronen vi tar, men jeg var gravid!

Mistet riktignok senere, men gravid ble jeg...

Tvi-tvi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...