Gå til innhold

April: Blått kryss her og i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det også en ny aprilbaby på gang. Det blir mange vårbarn her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Bra det var ny aprilbaby med liten 'a', da...... Fruktbarheten er stor blant anonyme her om dagen. Hva med å danne en forening for AG (anonyme gravide) :-)...... Dere gjør meg så nysgjerrig altså... Kan nesten ikke vente med å vite hvem jeg kan gi "en klem" denne gangen. Vil du gi noen hint om hvem du er? Morro å gjette også.

Skrevet

Grattis!! Jeg og vil ha!! *stjeler litt fruktbarhetsvibber* Venter noen dager for å se om det blir mai-barn på meg. Kroppen sier ja (kvalm og rar og sure oppstøt stadig vekk, enten jeg er sulten eller mett), men test sa nei i dag tidlig :o/

...vil også vite hvem jeg gratulerer *ikkenyskjerrigidetheletatt*

Skrevet

ååååå.... blir jo tussete av alt dette!!!! hehe!! Hvem kan dette være da??!! Grattis!!!! :)

Skrevet

ååååååå jeg også viiiiiiiiiiil.....GRATTIS til deg altså kjempekjekt.......

Skrevet

Gratulerer masse masse masse : D

Åååååååååå blir så spennende å høre hvem du er.... : D

Skrevet

Hipp hurra,og gratulerer! Skal si jeg er spent på hvem alle dere anonyme gravide er nå:) Dere "popper" frem i "hytt og pine" ;)

Skrevet

Gratulerer!

Nå beggynner det jo virkelig å ta av her. Hvilken anonym-gravid er du? Jeg klarer ikke helt å holde ovesikten her jeg...

Skrevet

Gratulerer så masse med spiren. Ja nå begynner det å bli en del gravide her i april-klubben. Og så moro at dere skal få æren av å holde liv i neste års april-klubb... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...