Gå til innhold

April: Jeg fikk jobbet i 1,5 dag før..

Anbefalte innlegg

...jeg ble ringt etter fra barnehagen fordi Magnus var syk. Så derfor siiet jeg nå hjemme ved Pc'n. Jeg gir meg over jeg......Syk igjen... Var jo senest forrige helg på legevakten pga virus påfølgende falsk krupp. Hvordan i huleste holder dere barna deres friske? Min er det jo noe med hele tiden.... *frustrert og fortvilet*

Fortsetter under...

Høres ikke helt ideellt ut, nei... *sukk* Men er det ikke sånn "alle" sier det er når de starter i barnehagen og ikke er så immune som de andre og får ALT som går? Det blir ett år hvor foreldrene tar ut alt de har av egenmeldingsdager, og så flater det litt ut for de fleste (mager trøst, i know). Svoger og kona hadde det sånn i ett år etter at minsten starta i bhg (før det var hun hjemme i perm med minsten mens eldstegutten var syk heeeele tida), men nå er de friske, raske gutter begge to :o)

Her holder Matilde seg merkverdig frisk, vært forkjøla to ganger siden hun ble født, og kun en runde med feber *banker mange ganger i bordet* - må være alle de basiluskene hun har vært utsatt for siden apil i fjor ;o)

Du er ikke alene om å være frustrert aprilbaby. Jeg mister jobben snart jeg tror jeg hvis det fortsetter slik...gjør ikke det altså, men jeg har vel vært mer hjemme enn på jobb i august. Begynte med 2 ørebetennelser på 5 uker før sommer ferie, og 2 pencilinkurer da.. I sommer ferien får hun først brennkopper som utviklet seg til gule staffelikokker, nok en pencilinkur. Og så begynner hun å hoste og hoste og ja hoste, spesielt om natten, og feber sånn annenhver dag. Og så til legevakt, og da har hun bronkitt.....og nok en kur!!! 5 dager etter skal vi tilbake og sjekke bronkitten, og da er det jammen meg væske og rødt i ørene IGJEN.... denne gangen velger vi å behandle med øre dråper. Så denne uka har vi vært hos øre spesialist og astma spesialist, for det viser seg at hun har astma.......................

ps håper det går bedre med han nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...