mensana Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 ...skrevet seks svar mer enn meg og ligger hakket foran meg på den derre lista!! Du har vært en flittig mus og det er BRA! :-)) (hvis du ligger og sover nå, så tar jeg deg kanskje igjen, hihi..)
popkind Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 hihihihi, god du!!! Jeg veit ikke hvor den derre berømte lista er, jeg!???? Men armen har begynt å dovne ved pc`også.... så kanskje et tegn på at jeg må ta en pause???
mensana Skrevet 25. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2006 Jeg har nettopp syklet en _liten_ tur! - og tror du ikke armen dovnet på veien??? Statiske bevegelser er visst pyton. I det hele tatt var hele sykkelturen pyton. Jeg måtte jo trø i spagat!
popkind Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Min dovner når jeg ligger, sykler, sminker meg, smører brødskiver, Ja som du sier statiske bevegelser..... Fytti rakkern.... Den dovner nå også når jeg skriver på tastaturet!! Trø i spagat...... hahahahahahahaha
mensana Skrevet 25. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2006 Men det stemmer slik legen min sier at det er helt normalt at legemsdeler sovner bort i hytt og pine, hvorfor har da fenomenet en navn...? (jeg husker jo selvsagt ikke navnet, bare tunneldelen..)
mensana Skrevet 25. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2006 Ah..det var det, ja.. Kanskje det holder for meg å bare huske "tunnel".. Avansert navn, vettu.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå