Gjest Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 ringte fødestedet mitt og trengte litt råd ang vonde rier som kommer og kommer og kommer, men som ikke tar seg opp til ordentlig fødsel.. jeg får ikke sove skikkelig og jeg kjenner jeg begynner bli så sliten nå!! hun var ei skikkelig heks, enten fordi hun hadde en dårlig dag eller fordi hun hadde det veldig travelt.. ikke vet jeg, men sur var hun i hvertfall.."du vet jo like godt som meg at det ikke blir gjort noe før du har gått 14 dager over" bla bla.. JA!! det vet jeg!!! hvis du har behov for det KAN du komme inn kl halv to så skal vi se på deg" med sure stemme.. nei takk, har ikke lyst at du skal undersøke meg din merr:-) nei da, hun var nok stresset, men jeg er sliten og trengte litt support, ikke en sure kjerring i tlf.. fikk heldigvis time hos privat jm som jeg kjenner godt, skal dit kl fem idag.. sorry, måtte bare få dette ut kjente jeg!
Bilba og gutta :) Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Føler med deg mumi...det SISTE man trenger i vår situasjon er sånne kommentarer. Jordmoren min er akkurat lik...men da jeg ringte på føden i går traff jeg en som var kjempesnill og forståelsesfull, og det redda faktisk dagen min. Det ble ikke så jeg drp på noen sjekk, for jeg følte at å bare snakke med henne og få litt backup var nok. Man blir faktisk veldig sliten av disse maseriene....jeg sover ikke om nettene lenger, men i natt og i dag har jeg sovet helt sinnsykt. Fra 23-7 og fra 9 igjen til 12.30. Tror kroppen trengte det rett og slett Lykke til på kontrollen din, og håper dette går litt fortere snart. Uansett er det ikke mange dagene til du har gutten din i armene, og da vet du at alt dette er glemt...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 dra nedover du. Jeg har termin nå til helga, men var redd for et stort bard, og fikk en sjekk sist mandag.. Hun hadde kanskje bare en dårlig dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå