Gjest Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 nevøen min på 4 år satt i baksetet og sang: " Hiv å hoi, nart er tatten vål, da kan vi ta det joli de neste hunde ål" . Var ganske skjønn da ja:)
Bærta å babyn Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 kan litt av den sangen jeg også som "svigerinna" mi sang når ho va lita; Kaptein Farlig mann er en sabeltann...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 mitt skjønne tantebarn prestere å si under en hyggelig famile middag at hun haddet fått sett på kabelsatan i dag. hun hadde fått sett på kaptein sabeltann dvd:)
myboylollypop Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 KABEL SATAN!!! TROR EG LER MEG I HEL
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 he he..nevøen min sa også kabel-satan når han var yngre;-9
mossemamma Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Da sønnen til en ungdomsprest jeg kjenner var liten tok han armene rett ut og lagte et kors med fingrene mens han sa "vik fra meg, kabelsatan! Jeg tror foreldrene hans måtte forklare litt for han etter at de hadde krampeledd en stund:)
Gorosa Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Julaften for et år siden, hadde vi svigers på besøk. De er litt religiøse og pleier å synge for maten (når det er selskap). Så da vi skulle synge, stemte dattera vår på 4 1/2 i med kaptein sabeltann....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå