Gå til innhold

Nå virker jeg sikkert skikkelig gal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. men er det noen av dere som har skikkelig groteske drømmer?? Vold og skyting og alt som er bare ekkelt? hadde det med første mann, og nå er nr 2 på vei, og ja, hva skjer? der kommer så sannelig de drømmene tilbake..

Tror jeg hadde tjent en formue på film asså..hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff ja det høres kjent ut, hr det sånn jeg også.

Skrevet

Skjer mye rart i drømme ja.. Enten er det sex og erotikk eller så er det halvkriminelle drømmer med alt mulig rart i... Pleier ikke drømme så voldsomt nei, så dette er gravid-drømmer.. Merkerlige greier

Skrevet

Huff ja... Jeg har hatt mange drømmer i det siste. Ekle drømmer mest, ikke så voldsomme. Drømte bl.a. at vi hadde en liten babygutt, som hele tida hadde ei hette over hodet. Og i hetta var det fryseelement...Så hodet til gutten var iskaldt... Herregud! Syke syke drøm...

Skrevet

Jeg har mange rare drømmer jeg og. Har hatt sex med Robbie Williams, blitt bedt hjem på potetball av ei venninne, spilt hovedrollen i diverse actionfilmer, temmet dinosaurer, født fugler osv. Det er ganske crazy, nesten som å ha feber, da kommer gjerne sånne drømmer...

Kanskje vi skulle slått oss sammen og lagt filmselskap, K-mor?

Skrevet

hater drømmene mine, drømmer jeg er utro nesten hver natt! skikkeli kjedli..:(

Skrevet

jeg har heldigvis bare vært utro med Robbie Williams i drømme. (og ei anna jente - gudene vet hvem det var..). Og det er jo så fullstendig fjernt at det ikke bryr meg så veldig. Dessuten var det VELDIG bra sex!!! hihi...

Skrevet

jeg har skikkelig problemer med å huske drømmene mine jeg da, kanskje like greit? :)

men begge søstrene mine drømmer helt syke babydrømmer - hun ene sa i går at hun drømte om venninnens baby, at den var dekket av pittesmå rur - heeele babyen! skikkelig creepy! (dere vet sånne små hvite pyramideskjell som bor i fjæren på svaberg og sånt...) hørtes veldig skummelt ut spør du meg, og søsteren min sa at hun hadde følt seg litt utilpass i mange timer dagen etter uten å vite hvorfor,før hun plutselig husket drømmen! grøss!

nei, skal vel være glad jeg ikke husker, hehe.

Skrevet

Akkurat sånne ting er visst ganske vanlig. Gudene vet hvorfor. Har ei venninne som har drømt at hun fikk en knall blå baby. En annen natt drømte hun at babyen hadde hennes fars hode... Ei annen venninne drømmer at hun føder sykler og biler og sånt. selv har jeg som sagt drømt at jeg fødte to fugler, og frosker. Eller så har barna hale eller elefantører eller sånt......... creepy!!!

Skrevet

Oi det må jeg si, hahaha! Sykler og biler også, knis - når min mor ble gravid med min søster synes min far det var veldig vittig å trekke meg til side og fortelle meg "hemmeligheten" før mamma fikk sjans, og også gi meg et råd om hva jeg skulle si til dette. jeg var åtte år da. så når mamma sa at "du skal få en liten søster eller bror!" svarte jeg "kan jeg ikke heller få en sykkel?" hvorpå stakkars hormonelle mamma brast i krampegråt! huff... :) kanskje hun hadde transport-relaterte fødedrømmer også etterpå?

i'm blue, dabudi dabudai.... nå fikk jeg den sangen på hjernen!! grøssoggruuuu

Skrevet

Har aldri i mitt liv drømt så mye som jeg gjør nå! Ligger og snur meg frem og tilbake i sengen hele natten tror jeg... Mange mareritt og stressende ting. De sier det er på grunn av alle hormonene. Merkelig så mye rart som skjer med kroppen når man er gravid!

Skrevet

hihi, ikke dumt altså??

Sist gang drømte jeg at jeg badet babyen og hodet bare trillet vekk... og hva gjorde jeg? løftet den opp og bare satt den på plass..... syyyyykt!! Og så har jeg drømt at jeg har fått femlinger, og hadde dem på langs i sprinkelsenga, fordi de var så små, og når jeg skulle avsted så la jeg dem i skoesker.... h a l l o ? ? "someone please call 911??" hehe..

Skrevet

Ja, da har jeg akkurat stått opp etter nok ei slitsom natt... har blant annet hatt så kraftig melkesprut av puppene at jeg måtte gå og holde på dem. Hvis jeg slapp taket, sto spruten overalt... den ene spruta rett fram, mens en andre var mer som et sprinkleranlegg. Joho.

Skrevet

I natt saa dr0mte jeg at jeg knuste noen nye talerkner fra IKEA.. Naar jeg tenker meg om saa var de ikke fine engang, men vaaknet med taarer rennende nedover ansiktet :/

Ikke det at det var saa goteskt, var bare litt morsomt... Bli helt hysterisk og graate over noen IKEA tallernker liksom hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...