Gjest Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 Har lest ett sted at di som er mye kvalme under svangerskapet mister sjeldnere enn di som ikke er kvalme. Noen som har hørt om det før. Jeg er nå i tiende uke, er veldig redd for å miste ,og går å bekymrer meg mye.Greier liksom ikke å glede meg ordentlig over å være gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 25. august 2006 #2 Del Skrevet 25. august 2006 Tror ikke det er så mye hold i den myten der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Del Skrevet 25. august 2006 Har lest det jeg også, men tror ikke det er vitenskapelig bevist. Synd at du lar hele frykten overskygge det flotte svangerskapet du har. Det som skjer, det skjer. Vi kan ikke gjøre noe frem eller tilbake uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 25. august 2006 #4 Del Skrevet 25. august 2006 Hei! jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye, være glad så lenge du ikke er mye kvalm. Jeg har vært ekstremt kvalm nesten en uke før ikm og fram til jeg fikk blødinger natt til i onsdag. Var hos legen i går, fikk beskjed med mine symtomer at det 94 % sansynlighet at alt ville gå bra. Da jeg blødde litt og hadde ingen smerter. Fikk beskjed å ta det med ro noen dager og komme tilbake på vanlig kontroll rundt uke 10. Det var ikke noe de kunne gjøre med det, kom det en abort så gjorde det det. I dag ar jeg neten ingen bløding lenger, kvalmen er her enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå