Gå til innhold

Bringebærbladkapsler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har kjøpt nettopp disse.. Er litt skeptisk til naturmedisiner, men begynner å bli rimelig fødeklar.. Dere andre som tar dette, tar dere 2 kapsler morgen og kveld? (400mg pr kapslel)

Er det noen som har hørt at det ikke er bra?? Foruten høyt blodtrykk??

Ble så usikker etter jeg hadde kjøpt dem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei???

Skrevet

De skal ikke ha noen innvirkning på blodtrykk og ingen andre bivirkninger enn flere kynnere er registrert, så det skal bare være å ete i vei:) Jeg tar 2 til frokosten og 2 til middagen. Greiest¨å ta de med mat, så er det lettere å få de ned. De er jo temmelig store..

Skrevet

Begyte med tablettene i uke 36, og nå er jeg 39+3. Startet med 2 om morgenen og to om kvelden, har nå etterhvert tatt 3 om morgenen og 2 om kvelden. Var å kjøpte ny dose i går og da sa hun i butikken at de også var veldig fine etter fødselen for å få livmoren til å trekke seg sammen. Kan vel egentlig ikke si at jeg har merket noe spesielt til at jeg tar dem, men kanskje under fødselen???? Har ikke hørt at de er skadelig for noe...

Skrevet

Jeg startet når jeg var 36 uker på vei. Har ikke merket noe - verken positivt eller negativt. De skal være med på å modne livmoren. Hun i helsekostbutikken sa at hun hadde fått tilbakemelding om en positiv effekt, så hun anbefalte dem...

Siden det er naturpreparat er det heller ikke tilsatt noen farlig, så jeg ser ingen fare i å ta dem

Jeg tar 2 morgen og 2 kveld.

Skrevet

Jeg er 34+5 og har kjøpt bringebærbladkapsler, men ikke begynnt å ta de enda... Jeg tror det er lurt å begynne forsiktig. Har hørt at man kan reagere

forskjellig. Jeg skal prøve med en tab pr dag først, for så å øke på hvis det går greit. Jeg tenkte å starte fra ca uke 36. Da skal jeg oxo starte med modningsakupunktur. Full pakke!!! ;-)

Skrevet

Takk for tipsense:) Det føles tryggere når andre gjør det samme:)

Skrevet

Hei !

jeg har akkurat kjøpt kapsler jeg og... tenkte å ta 2 morgen og kveld.. er 34+2 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...