snartmammapåny Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 I går når jeg kom på jobb så fikk jeg klem av min sjef og min første ta på magen opplevelse..hihi... Var litt merkelig;) men godt hun er glad på mine vegne... men dette med ta på magen tar nok litt tid før jeg venner meg til;) men er vel bare slik at magen blir fritt vilt nå når man er gravid;) Så jeg får vel bare begynne å venne meg til dette her;) Noen andre med "stryk på magen" opplevelser?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 25. august 2006 #2 Del Skrevet 25. august 2006 Har ikke fått det enda, nei, men gleder meg til det kommer. Men det kan jo selvfølgelig bli for mye. Jeg selv tar alle andre gravide på magen, syns det er så gøy å kjenne, og de fleste kvinnfolk blir jo helt tussete når det gjelder babyer... Uansett, gratulerer med ditt første "stryk"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Del Skrevet 25. august 2006 Synes det er helt jævelig når folk skal drive å ta på magen min hele tida. Er det sånn man hilser nå eller? Jeg får lyst til å stryke de ikke-gravide tilbake, så kan de se hvor teite de er! Det er da MIN mage for h...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 25. august 2006 #4 Del Skrevet 25. august 2006 Ja, jeg skjønner poenget. Jeg tar nok ikke ALLE gravide på magen, mener da de jeg kjenner godt. Jeg syns det er litt koselig, jeg, men selvfølgelig ikke når folk du knapt kjenner skal ta på... Men jeg ble ikke "tatt" så mye på med nr. 1, så det ble aldri irriterende for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken bibelstripp Skrevet 25. august 2006 #5 Del Skrevet 25. august 2006 mange på min jobb tar på min mage også.. syns det er kjempe koselig jeg.. er ikke koselig hvis ikke en har fått gravid magen da, men når den er på plass er det bare så koselig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå