Gjest Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Kan noen fortelle meg erfaringer med babycomp....lurer på å skaffe en sånn- men det er jo veldig dyrt, så jeg vet ikke helt... Jeg har lett i alle apotek i nærheten etter termometer med 2 desimaler, men finner ikke.....noen forslag...de selger det vel på nettet? Er det godt nok med termometer eller er babycomp MYE bedre og gir større sjanse for å treffe akkurat på det riktige tidspunktet?
Gjest Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 prøvde å kjøpe på babyornot....men der går det ikke an å bare kjøpe ett....grr
Gjest Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Jeg kjøpte meg et termometer på babyornot. Men så kjøpte jeg cg digital samtidig da. Det er kjempe greit det termometeret..
Gjest Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Hvor har dere andre kjøpt termometer da........??? Må kjøpe et nå...og finner verken på apotek eller på babyornot (får ikke til å kjøpe bare ett der).......... Vær så snill.......jeg trenger tips- finner jo ingen plass på nettet:(
Gjest Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Jeg har hørt at de har på Lidl, men jeg selv har kjøpt fra nettet, husker ikke helt hvor
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 jeg har ikke svar på det du spurte om, men fant et termometer her... http://cgi.ebay.com/BestMed-Basal-Digital-Thermometer-1-Box_W0QQitemZ140009667966QQcmdZViewItem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå