lillebøllaspringmadrass Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 Er det noen fler enn meg her som er i begynnelsen av 20 årene (eller yngre) som føler seg ung i forhold til de litt eldre når det gjelder å få barn?? Jeg opplevde det veldig sånn i barselgruppa på helsestasjonen når jeg fikk en gutt 18 april-05..(var kun meg under 30 der..var 21 da og vil være 23 når nyenurket kommer) derfor vil jeg gjerne komme i kontakt med noen på min egen alder som og skal ha barn på vårparten har termin 25 april [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flippflapp Skrevet 25. august 2006 #2 Del Skrevet 25. august 2006 hei... er vel ikke akkurat fra oslo...men fra akershus. Nord. jeg er 21 år gammel. men er da kun i uke 4+2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Del Skrevet 25. august 2006 Hei! skreiv oslo fordi det hadde vært morsomt å møtes om d var noen man fikk kontakt med, men akershus er jo nærme nok til at det ikke er så vanskelig å få til Jeg er i uke 6.. ingen av mine venner har barn og har ikke tenkt på det med det første heller.. og her er jeg og skal ha nr 2.. hehe.. du kan jo sende meg en mail om du vil da Hvordan er formen, merker du noe ennå eller?? Gratulerer forresten!!!! sist jeg var gravid gratulerte ikke legen meg.. hu bare spurte om jeg skulle beholde det.. og der var jeg og hadde ikke vurdert abort engang... hu kunne hjelpe meg med info om abort sa hu.. j var jo tross alt 20 år.. frekke dama. håper du slipper sånt! jeg er å treffe på msn, lettere å snakkes der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebøllaspringmadrass Skrevet 25. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. august 2006 jo jeg glemte å signere med nick jeg.. eller jeg trykka på den anonymknappen .. ja, distre ja.. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flippflapp Skrevet 25. august 2006 #5 Del Skrevet 25. august 2006 heisann. så flott at det passer selv om jeg ikke bor i oslo! gratulerer så mye med din andre! og gratulerer på etterskudd med din første:) vil veldig gjerne ha kontakt med deg. Ingne av mine venner har er gravide eller har barn....de er faktisk langt unna det alle sammen! jeg er å finne på messenger jeg og.....veit ikke om man skal legge ut det her eller hvordan man gjør det jeg? i så fall så er det bare å gå inn på min profil så får du e mail adressen som er den samme som msn adressen min.... hvis ikke så send et innlegg til her så skal jeg gi deg adressen min jeg! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå