Gå til innhold

Trenger råd NÅ!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så uheldig å sklei i trappa i dag morres. gikk på rompa nedover og traff et trinn med ryggen.

Tror det gikk bra med babyen.. har kjent liv etterpå.

Burde jeg sjekke det yttligere? eller berolige meg med at alt er bra så lenge jeg kjenner liv?

Ble litt bekymret nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ta og ring føden du, for sikkerhets skyld. Kjempefint at du har kjent liv etterpå, det går sikkert fint. Men det skader ikke å sjekke det! Moren til samboeren min datt på magen nedover en lang bratt skråning når hun gikk med han, og det gikk fint. De tåler masse, ligger godt polstret inni der...Men jeg ville fått meg en sjekk uansett, sånn at jeg slapp å uroe meg. Den tankegangen er de helt enig i på sykehuset her også, der er jeg alltid velkommen for en sjekk!! :-)

Skrevet

Jeg falt for en måneds tid siden rett på magen på asfalten. Jeg kjente liv etterpå, men var likevel såpass bekymret at jeg dro til legen. Han sjekka, og alt var i orden. Legen sa til meg at de ligger veldig godt beskytta inni der, så jeg tror at så lang tid du kjenner liv trenger du ikke uroe deg, men hvis du likevel gjør det så ville jeg dratt til legen bare for å slippe å gå å engste seg.

Skrevet

ville også ringt til føden/jordmor bare for å være på den sikre siden, men det høres jo ut som babyen din har det bra, siden du kjenner liv!

Skrevet

så lenge du ikke blør eller noe så er alt sikkert fint.. tenker placentaløsning ved fall jeg, men som sagt, da skal du blø mye og kjapt!! men ring føden du, og snakk med dem:-)

Skrevet

Jeg har fått beskjed om at de tåler mye men at slike ting kan være greit å skjekke, min sønns oldemor falt på isen og på rygg og dette satte i gang fødselen, men dette var nær termin.

Skrevet

Nå ringte jeg føden og ble bedt om å komme på kontroll.

Etter 2 timer var Ctg og ultralyd utført og alt så bra ut.

Puh... bedre å sjekke en gang for mye:)

Takk for alle råd!

Skrevet

Huff da! Det der gjorde jeg også da jeg gikk med lillegutt. Det gikk helt fint. Kanskje du bør ringe føden for sjekk, men vet aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...