Gå til innhold

Vil også ha ærlige svar!


Snuppelura&Go`klompene

Anbefalte innlegg

Hva synes dere OPPRIKTIG om Adrian Alexander? Vi bruker Adrian i daglig tale, men presanterer han med begge navn og bruker det når vi skriver navnet osv. Takknemlig for alle svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adrian liker eg ikkje okkesom...engelske namn på norske ungar kræsjar i øyrene mine. Alexander er i utgangspunktet litt vel pompøst, men det kan gå an, det finst gutar som kler det. Men dei må i så fall heite berre Aleksander (med ks). Som mellomnamn mister namnet så mykje av krafta si, tykkjer eg. Vel, du bad om ærlege svar...så då reknar eg med at du toler det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plutselig Aleksander blitt et norskt navn ? Det er jo like utenlandsk som Adrian !!

 

Likte ikke kombinasjonen på de to navnene..Men de er fine hver for seg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viss kommentaren din var til meg, så : eit namn treng ikkje vere rotnorsk for at eg skal like det, men slike veldig engelskklingande namn er eg ingen tilhengjar av å bruke i Noreg. Og Adrian oppfattar eg som eit meir typisk engelsk namn enn Alexander, som eg ser på som nokså internasjonalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene deres! :-) Enig i at det er en ganske tung kombinasjon, meg og sambo valgte hvert vårt favoritt navn da jeg gikk gravid. Synes det er ganske pent å "se på" vis dere skjønner, når det står skrevet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes begge er fine på hver sin måte. men ikke fint sammen!

smaken er som baken...jeg hadde ikke valgt noen av navnet om jeg fikk en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var to fine navn jeg. kanskje litt tungt med begge i det daglige, men dere bruker jo bare Adrian som du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...