optimist.. Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 For en time siden testet jeg POSITIV på en digital CB test!!!!!!! Der står det tydelig GRAVID:))) Hjelp...både lykkelig og redd på en gang jeg...mista jo i 7 uke i fjor... Dette er jo UTROLIG:))) Klem fra
Dolly Duck Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Sååååååå kjekt!!! Gratulerer så masse optimist! Send litt babystøv til oss andre med det samme! Lykke til! :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Så flott optimist!Gratulerer!Masse lykke til fra meg! Ta vare på deg selv,håper vi er flere som følger i dine fotspor snart. Klem fra vilsågjerne.
¤TralleTroll¤ Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Herlig!!?? KOS deg!! NYT det!! Dette skal gå bra!! Klemmer
nungo Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Jammen, dette var jo helt fantastisk! Gratulerer så veldig mye! Helt supert! Kjenner godt igjen følelsen av ylle og angst, men du MÅ tro på at denne gangen kommer det til at gå bra. Ønsker deg et flott svangerskap - og hold oss gjerne oppdatert :-)
aten Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Så bra!!!! Dette var hyggelig. Gratulerer og lykke til med graviditeten. vi andre skal gjøre vårt ytterste for å følge etter deg :-) klemmer
Lis@mor Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 Gratulerer så mye! Jeg skjønner at du er litt nervøs, men husk de fleste svangerskap ender med et velskapt lite nurk.
Gjest Skrevet 25. august 2006 #9 Skrevet 25. august 2006 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så fantastisk det var å lese!!! Endelig optimist var det DIN tur!!!!! Er så kjempeglad på dine vegne, og dette SKAL gå bra!!!!! Masse lykke til med svangerskapet, og nå må du prøve å kose deg! Jeg VIL komme snart etter deg!!!
martine68 Skrevet 25. august 2006 #10 Skrevet 25. august 2006 Gratulerer så masse. Dette er jo drømmen for oss alle. Tenk å lese GRAVID på en test.....herlig. Lykke til med svangerskapet ditt. klem fra
mamamimmi Skrevet 25. august 2006 #11 Skrevet 25. august 2006 Grattis Optimist! Så fantastisk koselig! Stor klem fra meg. Venter på mere nyheter lengre frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå