Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er livmoren deres vokst over navlen ? når dere ligger på ryggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 22+5 og livmora er ca 4 cm over navelen når jeg ligger på ryggen. Symfusemål var innenfor normalen på siste kontroll. Hvor langt opp livmora går i forhold til navelen avhenger vel av hvor mye magen stikker ut og hvor høy man er. Det er forresten ikke alltid så lett å kjenne hvor langt opp livmora går, jeg kjenner det kun dersom jeg har en kynner.

Skrevet

Min er langt over navlen. Fikk beskjed om at den var litt over gjennomsnittet. Jeg greier ikke kjenne den selv da, så før kontrollen var jeg sikker på at den ikke hadde vokst i det hele tatt. Venta bare på at navlen skulle poppe ut jeg...

Skrevet

Men jeg lurer litt. Navlen er den likt plassert på alle.

Jeg er 23+1 i dag og livmoren min er såvidt over navlen. Nesten kant i kant på en måte.

Men på Symfyse skjemaet er jeg nesten utenfor kurven øverst .

Jordmor mener likevel at siden jeg følger min kurve jevnt og fint er dette helt flott.

Ble målt til nesten 23 cm i uke 21 (tror det var det sånn cirka.)

Navlen har poppa ut for flere uker siden her også.

Skrevet

jeg er 22 uker og 5 dager og livmoren min er ca 8 cm over navlen.

Skrevet

hvor høye er dere? livmora mi er ikke vokst over navlen, blir litt bekymret når jeg ser at alle har det. Jeg er 1,77 høy ,gjerne det tar litt lenger tid og fylle opp alt.

Skrevet

Jeg er i 24. uke nå. Kjenner ikke toppen av livmoren til vanlig, men når jeg har kynnere kjenner jeg det jo, og da virker det som om den ligger kant-i-kant med navlen!? Er 1.74, kanskje det har noe å si? Hvis ikke må det nevnes at jeg liger over kurven på SF-målene, så kan nok hende at det bare er jeg som kjenner feil..

Skrevet

Min ligger et par-tre cm over navelen nå, kjenner det kjempegodt når jeg ligger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...