Gå til innhold

Den Store Symptomjakten - IKM uke 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jenter, da er det vel en uke siden el, og hvis vi er gravide (som vi selvfølgelig tror alle sammen) skal symptomene ha begynt å melde seg denne uken her.

Vi går rundt og tisser hele tiden, er småkvalme, humørsyke, klør alle steder, har ømme pupper og alt smaker metall.

Hvor mange symptomer har dere?

Jeg har nervøs blære, humørsvingninger og kvalme. Så jeg er definitivt gravid. Helt sikkert!

Og til alle dere som mener at men ikke skal begynne å lete etter symptomer før graviditetstesten lyser positivt (ikke bare kanskje en strek hvis du ser i riktig lys to timer etter testen ble tatt):

LALALALALALALA VI HØRER IKKE- VIL IKKE HØRE - VIL VÆRE GRAVID NÅ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvalm (mest om kvelden og etter at jeg har spist), ømme bryster, HUMØRSVIGNINGER (stakkars samboer), men jeg tok en test som var ugyldig, så vet ikke om jeg er gravid, men håper! X X X

Skrevet

Jeg som ikke har lett etter symptomer før har fått noen denne uken. Og jeg hadde bortreist mann den uken jeg hadde EL!! Småkvalm innimellom, spenninger i puppene og så kjennes det ut som mensen skal komme hvert øyeblikk.

Og jeg vil være gravid jeg også, og hvis jeg er det har sambo noen veldig seiglivede små svømmere altså.

Og ja, jeg har noe vanvittig med luft i magen, plagsomt.

Skrevet

Jeg slenger meg på, har IKM på tirsdag 29.

Og symptomene er som følger:

1. Jeg er veldig trøtt (kan forklares med at det er første arbeidsuke etter ferien...)

2. Jeg er oppblåst i magen (kan forklares med at jeg var på ferie i utlandet og magen ble litt i ubalanse...)

3. Jeg er bittelitt kvalm (kan forklares med at jeg faktisk ofte er litt kvalm- har vært ofte kvalm de siste 12-13 åra faktisk uten grunn...)

4. Føler at jeg har et lett trykk i magen (kan forklares med at jeg er oppblåst...)

5. Og oj, der kjente jeg visst bittelitt metallsmak i munnen også gitt (kan forklares med at jeg er forkjøla kanskje...)

Så jeg er nok helt sikkert gravid jeg også tenker jeg:) Og når tr sikkert kommer på tirsdag så kaaaaaaan det jo hende jeg er en av de få som faktisk får blødning selv om man er gravid...

Så lykke til til oss og alle andre Uke 35- jenter med flust av symptomer! Måtte alle graviditetstester bli positive neste uke:)

Skrevet

Har hatt enormt med luft i magen, men det gikk over i går, og har ikke merket noe i dag, så det var vel bare noe jeg hadde spist..

Har også veldig ømme brystvorter, men det pleier jeg å ha før tanta kommer.

Tror ikke jeg er gravid, men håper selvfølgelig.

Skrevet

Trodde kanskje jeg var gravid..

Var 5 dager over tiden.

Pluttselig veldig sulten. Spiser HELE tiden.

Vondt nederst i ryggen.

Ofte svimmel.

Uren hud(noe jeg ikke har hatt på mange år)

Mer utflod.

Men neida.. I dag kom det blod..

Skrevet

Hei hei,

måtte bare bli med her:)

Har ikm 31aug.

symptomene er som følgandes:

Trøtt- sann at eg kunne har lagt meg ned og sovet kor som helst...kan det ha sammenhang med skole start? opp tidlig med 2 gutter som mase og snakke i eit sett?...Nei:)

Puppene--mine er så vonde, gikk forbi ein mann idag han var nesten bort i den ene med albuen sin...stakkars..vist blikk kunne dreper:) sammenheng med at dette er min lengste syklus siden p-sprøyte slutt..Nei:)

ellers så har igrunnen ikkje fleire symptomer, kan sikkert tenke meg til å vere små kvalm vist eg virkelig går inn for det . men men tiden vil vise korleis dette går..

lykke til alle sammen..

Skrevet

BU HUUU!!! Jeg er full av symptomer, men jeg er også full av pergo, så jeg må bare ta disse symptomene med en bøtte salt.

Den eneste symptomen som ikke har noe med pergo å gjøre (tror jeg) er all jobbingen/boblinge og stikkingen i underlivet. Og så i går kjente jeg på livmortappen, og nå var det noe som ikke var som før, for jeg klarte ikke å kjenne rundt den liksom, bare foran, litt opp på og på den ene siden. Den andre siden kom jeg ikke rundt med fingern, liksom. Det har jeg alltid gjort før.

Vi får se!

Skrevet

Jeg er også kjempegravid - som oss 'alle'... Neida ;o) Men må si jeg har tenkt tanken et par ganger (og håpet desto mer selvsagt). Kvalm i går kveld (helt til jeg sovnet), sure oppstøt i et par dager (ikke vanlig for meg, sist jeg hadde det var i slutten av forrige svskap) og sultfølelse i dag hele dagen (selv rett etter jeg har spist), litt til og fra kvalm i dag... Klarte ikke holde meg fra å teste i dag (negativt) selv om ikm ikke er før på tirsdag/onsdag (glad i å kaste penger ut vinduet også, selv om jeg angrer etterpå, hehe).

Tror egentlig ikke jeg har vært heldig denne pp'n (er jo bare min første så skal ikke klage), savner litt greier fra forrige svskap (ikke at alle er like, men likevel) selv om det ennå er ei stund til ikm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...